Gjest tråkke Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 tråkket kraftig over for nesten 1 uke siden, klarer knapt gå på foten enda, den er veldig hoven + store blå-svarte merker på begge sider av foten, også merkelig farge på blodårene oppå rista. er det vanlig å tråkke over så kraftig? 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Mener jeg leste et innlegg for ikke lenge siden om det samme, og det var et svar fra NHD om å oppsøke lege for å ta røntgen. 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Oppsøk fastlegen din eller legevakta first thing i morgen. Har du mye smerter, ring og snakk med legevakta nå. Dette bør som de andre har sett undersøkes skikkelig. Bruk evt. is for å lindre. Har du frosne grønnsaker f.eks. i frysen, så gjør dette like god nytte som de dyre isposene du kjøper på apoteket. Bare pass på ikke å legge de kalde greiene rett på huden - tull det inn i et koppehåndkle eller noe. God bedring 0 Siter
Gjest God bedring! Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Gjorde du slik NHD sa da? 0 Siter
Gjest tråkke Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 takk for svar alle sammen! jeg var på røntgen, men dette var i utlandet, de sa d ikke var noe brudd. men alle som har sett foten forstår ikke at jeg kun har tråkka over. men nå er det jo ett tegn på at foten ikke er brukket når den hovner opp. går seg sikkert til, må bare hvile mye. jeg måtte gå endel på foten i noen dager etter den hovna opp også, kun etter jeg kom til norge igjen jeg kunne slappe av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.