Gå til innhold

Miele vs andre hvitevarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg Miele hvitevarer i det mye kjøkkenet vårt, dels fordi jeg synes det mest stilig utseendemessig og fordi jeg har inntrykk av det er god kvalitet. Men det er dyrere gitt! Er det verdt prisen?

Skrevet

Miele vaskemaskin er iallefall verdt prisen!

Andre hvitevarer i Miele har jeg ikke erfaring med...

Gjest majas mamma
Skrevet

Min Miele oppvaskmaskin har gått feilfritt i ni år!

Skrevet

Det kan jeg garantere deg at det er!

Jeg har hatt flere vaskemaskiner i årenes løp. De har vart i maks 2-4 år. Whirlpool var verstingen. Varte bare i tre år. Den jeg har nå er Miele. Den ar gått uten problemer nå i 6 år. Den hat taklet store dyner og matter. Vi har tre barn. En er sengevæter og vi vasker mye mer enn gjennomsnittet.

Oppvaskmaskinen ser ny ut etter 7 år. Tørketrommelen surrer og går. Alt ser nesten ubrukt ut eller å ha fått hard behandling.

Jeg kommer aldri til å kjøpe noe annet. Det er lite miljøvennlig å kjøpe/kaste hvert 3-4 år. Hvor mye ekstra kommer du til å bruke 10 - 15000? tilsammen? Du kommer ikke til å angre mener nå jeg..

Skrevet

Min Miele oppvaskmaskin har gått feilfritt i ni år!

Det gjorde min Electrolux også. Ble vel 14 år, tenker jeg. Og den hadde mye bedre innredning enn noen Miele oppvaskmaskin noen sinne har hatt. Er det noe jeg irriterer meg over nesten hver dag, så er det de kurvene i Miele sin oppvaskmaskin. Ikke en gang bestikkskuffen kan helt veie opp for den irritasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...