Gå til innhold

EN PAPPA

Anbefalte innlegg

Skrevet

NOEN HAR PAPPA UTEN Å KJENNE HAN

NOEN HAR HATT PAPPA OG HAR KJENT HAN .

NOEN HAR PAPPA OG KJENNER HAN.

PAPPA JEG SAVNER DEG SELVOM JEG ALDRI HAR KJENT DEG.

Skrevet

Savn er noe godt...

Savn er det motsatte av noe du IKKE ønsker deg...

Hvis du ikke hadde savnet pappa`n din...så hadde du ikke ønsket å ha han nære deg...

Se på det motsatte av savn...så skjønner du at savn er noe godt...

Jeg også savner min pappa...han døde for mange år siden...i ung alder...

Jeg savner han...jeg vokste opp med han...men fikk allikevel ikke følelsen til å bli ordenlig kjent med han...

Jeg var nettopp på grava hans...bruker ofte det...

Han er jo egentlig ikke der...det er bare et savn jeg har inni meg...

Savn er egentlig noe godt...for det betyr at du savner en person...

Du har aldri kommet til å savne din pappa om han gjorde deg noe vondt...da hadde du vært glad for at han ikke var til stede...

Jo...savn er egentlig noe godt...

Skrevet

Jeg har også en pappa jeg ikke kjenner. Han får bare noen svært få mil fra meg. Men i hans øyne er jeg ikke hans barn. Ikke så artig:-(

Skrevet

Jeg har også en pappa. Han var topp de første 12 årene av mitt liv. Så dro han. Veldig sporadisk kontakt nå. Er ikke sikker på om han på stående fot husker navna på sine barnebarn engang. Hvertfall ikke fødselsdatoene. Hadde nok ikke umiddelbart kjent de igjen på gata heller. Lover å komme på besøk. Gjør det ikke. Er vel halvannet år siden sist jeg så ham nå.

Så selv om en har en far, så er det ikke alltid han fungerer som en far allikevel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...