Gjest nina olsen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Takk for nyttig svar. Ønsker å tilføre at hun er 8 år og har holdt på i ca 3 år, ellers en flott jente uten spesielle problemer. Sosial, sportslig og godt humør. Blir selvsagt fortvilet når jeg sier hun må klare å stoppe nappingen, er redd hun skal bli ertet og ikke takle å svare venner på hvorfor hun ikke har øyevipper etc. Hun prøver å stoppe, men ser ikke ut som hun klarer det. Er så redd for at hun aldri stopper med det. Hva kan jeg som mor gjøre ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest groggyi Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg tror du kan ha nytte av denne linken som litt informasjon rundt dette med datteren din. Kanskje det som nevnes om å plastre fingrene hun napper med kan være en start, men les linken selv. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=13787 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.