Gå til innhold

Viktig å begrense folkeveksten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, i så fall får man fordele folkeveksten på alle landene, samt fordele godene. Tror vel ikke det er særlig aktuelt.

I den vestlige verden fødes det for få barn. Det blir mangler på bl.a. helsepersonell til å ta seg av den stadig større andelen eldre.

I andre deler av verden fødes det (kanskje) for mange barn, og det er for lite mat slik at mange av dem dør.

Tror dette er et utrolig komplisert tema...

Skrevet

Tja, i så fall får man fordele folkeveksten på alle landene, samt fordele godene. Tror vel ikke det er særlig aktuelt.

I den vestlige verden fødes det for få barn. Det blir mangler på bl.a. helsepersonell til å ta seg av den stadig større andelen eldre.

I andre deler av verden fødes det (kanskje) for mange barn, og det er for lite mat slik at mange av dem dør.

Tror dette er et utrolig komplisert tema...

''I den vestlige verden fødes det for få barn. Det blir mangler på bl.a. helsepersonell til å ta seg av den stadig større andelen eldre.

''

Sier ikke løsningen seg selv? ;)

Skrevet

''I den vestlige verden fødes det for få barn. Det blir mangler på bl.a. helsepersonell til å ta seg av den stadig større andelen eldre.

''

Sier ikke løsningen seg selv? ;)

Jo, som jeg innledningsvis sa; Folketallet og godene må fordeles. Så enkelt og så vanskelig :)

Gjest tøffel-laban
Skrevet

Jo, som jeg innledningsvis sa; Folketallet og godene må fordeles. Så enkelt og så vanskelig :)

Er du villig til å gå ned 50% i levestandard?

Skrevet

Er du villig til å gå ned 50% i levestandard?

Jeg har aldri sagt noe om hva jeg ville være villig til å gjøre - bare kommet med det eneste forslaget som ville gjøre verden rettferdig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...