Gjest gomle Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Jeg har en sønn på snart 13 år. Mange av guttene i klassen er "jålete", og det er mye hårgele og merkeklær nå, og de maser om at han også må kjøpe sånne klær. Det er helt greit for meg, han kan gjerne kjøpe litt merketøy (han har lite forbruk av tøy, så det blir ikke den store kostnaden om han får et par bukser eller gensere i et hipt merke). Så nå lurer jeg på om dere andre tenåringsforeldre vet hva slags merker som er "i vinden" for tiden? Han er bare 160 foreløpig, så det må jo være størrelser ned mot barn. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Nevøen min er 12 år, og veldig glad i DC. Det er visst populært. :0) 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Hvor i landet bor du? Kule merker her i huset er DC, Wesc, Burton, Swag, Diesel osv. Sønnen her i huset har masse t-skjorter. Disse bruker han hele året, nå fremover tar han en ensfarget tynn bommulsgenser under t-skjorten. Bukser er mest Diesel og Champion og Bula i joggebukser. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Ps. Hvis han er 1,60 kan du handle i voksenstørrelse, han kan nok ha S eller M han da, disse klærne skal heller være litt store enn små) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.