Gå til innhold

Populære merkeklær for unge gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på snart 13 år. Mange av guttene i klassen er "jålete", og det er mye hårgele og merkeklær nå, og de maser om at han også må kjøpe sånne klær. Det er helt greit for meg, han kan gjerne kjøpe litt merketøy (han har lite forbruk av tøy, så det blir ikke den store kostnaden om han får et par bukser eller gensere i et hipt merke). Så nå lurer jeg på om dere andre tenåringsforeldre vet hva slags merker som er "i vinden" for tiden? Han er bare 160 foreløpig, så det må jo være størrelser ned mot barn.

Skrevet

Nevøen min er 12 år, og veldig glad i DC. Det er visst populært. :0)

Skrevet

Hvor i landet bor du?

Kule merker her i huset er DC, Wesc, Burton, Swag, Diesel osv.

Sønnen her i huset har masse t-skjorter. Disse bruker han hele året, nå fremover tar han en ensfarget tynn bommulsgenser under t-skjorten.

Bukser er mest Diesel og Champion og Bula i joggebukser.

Skrevet

Ps. Hvis han er 1,60 kan du handle i voksenstørrelse, han kan nok ha S eller M han da, disse klærne skal heller være litt store enn små:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...