astridny Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 dusjhodet ? Og hvordan vasker dere det? Takk for svar. 0 Siter
Gjest Rorbua Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Å senke det ned i utblandet klorin tenker jeg tar dritten. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Som rorbua putter jeg det i en bøtte med klorinvann. Hvor ofte aner jeg ikke, gjør det når jeg kommer på det. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Øh, vasker man dusjhoder? 0 Siter
astridny Skrevet 21. september 2009 Forfatter Skrevet 21. september 2009 Øh, vasker man dusjhoder? Ja,man skal vist det. Det blir masse bakteriet der. Leste at man kan dø av å dusje. ;-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Øh, vasker man dusjhoder? Godt det var flere som lurte på det. 0 Siter
morsan Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1253538258' post='4215531] *host* Hopper videre ;-) *hopper sammen med Lotte* 0 Siter
morsan Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Ja,man skal vist det. Det blir masse bakteriet der. Leste at man kan dø av å dusje. ;-) Aha! *lurer på om jeg skal la være å dusje resten av uka*;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 *hopper sammen med Lotte* Kanskje jeg må finne fram klorbøtta etterpå? Jeg har aldri tenkt tanken engang... 0 Siter
Speak Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Vakser dusjhodet???? Drar over med en klut på utsiden når jeg vasker dusjen. Men det er kanskje innvendig du mener? For det har jeg vel aldri gjort. (Og aner heller ikke hvordan det bør gjøres...) 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Vakser dusjhodet???? Drar over med en klut på utsiden når jeg vasker dusjen. Men det er kanskje innvendig du mener? For det har jeg vel aldri gjort. (Og aner heller ikke hvordan det bør gjøres...) Mange tilfeller av legionella kommer faktisk fra dusjhodet, og det kan være skumle greier. Du demonterer dusjhodet og legger den i klorinvann:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Mange tilfeller av legionella kommer faktisk fra dusjhodet, og det kan være skumle greier. Du demonterer dusjhodet og legger den i klorinvann:-) Alternativt kjører man gjennom glovarmt vann - for etter hva jeg vet dør legionellebakterien ved 60 grader. *nynner på at det enkleste er ofte det beste* 0 Siter
Gjest Rorbua Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Alternativt kjører man gjennom glovarmt vann - for etter hva jeg vet dør legionellebakterien ved 60 grader. *nynner på at det enkleste er ofte det beste* Men det er bakterier som ikke dør før man koker vannet i noen minutter. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Men det er bakterier som ikke dør før man koker vannet i noen minutter. Ah, underlig at jeg lever ennå, egentlig 0 Siter
Speak Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Ah, underlig at jeg lever ennå, egentlig Har tenkt det selv også mange ganger. Men å kjøre gjennom med glodvarmt vann innimellom er jo greit dersom vi da utrydder noen av disse farlige monstrene *ler* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 *host* Dette har jeg aldri tenkt på.... 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Alternativt kjører man gjennom glovarmt vann - for etter hva jeg vet dør legionellebakterien ved 60 grader. *nynner på at det enkleste er ofte det beste* hehe, ja der sier du noe - men jeg sverger til klorin til alt som skal desinfiseres:-) Dusjhodet ligger i bløt mens dusjen vaskes... 0 Siter
morsan Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Har tenkt det selv også mange ganger. Men å kjøre gjennom med glodvarmt vann innimellom er jo greit dersom vi da utrydder noen av disse farlige monstrene *ler* Jeg har fortsatt ikke kommet over den personen som spurte om man burde vaske dosetet i oppvaskmaskina! 0 Siter
morsan Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 hehe, ja der sier du noe - men jeg sverger til klorin til alt som skal desinfiseres:-) Dusjhodet ligger i bløt mens dusjen vaskes... Jeg prøver å ha et klorinfritt hjem - ut fra mottoet "alle monner drar". Hvis jeg ikke husker helt feil, har jeg på de drøyt 12 årene jeg har bodd i nåværende bolig kjøpt (og brukt) 2 klorinflasker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.