Gå til innhold

Oppslagstavle og oversiktstavle i gangen?

Gjest Husmoren to bee

Anbefalte innlegg

Den er jo nettbasert, så den er tilgjengelig hvorsomhelst fra den bare man har nettilgang.

Vi bruker ikke Microsoft på jobben (ikke noe særlig hjemme heller) så da er det greit å bruke gmail/google både på pc og telefon.

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår henger på kjøleskapsiden. Den er satt sammen av to korktavler fra IKEA. Har alle lapper hengende der + "familiekalenderen" som kløpes i bokhandleren. Der er det en rubrikk for hver person hver dag. prøver å være flink å skrive inn alt på den etterhvert- så har vi fin oversikt. Alle lappene finner vi da lett på oppslagstavlen. Vi har ikke plass i gangen, men synes kjøleskapsiden var fin. Der har vi den ikke midt i glaningen, men den er så sentral at vi ser den hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ha Outlook og selvfølgelig synking av denne på mobilen, ja.

Ok - men nå har jeg jo jobb mobil og jobb outlook på den. Her legger jeg jo inn mange private ting også - som fotballtreninger som går igjen hver uke etc.

Kan jeg knytte denne opp mot en "privat" outlook i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - men nå har jeg jo jobb mobil og jobb outlook på den. Her legger jeg jo inn mange private ting også - som fotballtreninger som går igjen hver uke etc.

Kan jeg knytte denne opp mot en "privat" outlook i tillegg?

''Ok - men nå har jeg jo jobb mobil og jobb outlook på den. Her legger jeg jo inn mange private ting også - som fotballtreninger som går igjen hver uke etc.''

Samme her, har også jobb-mobil og jobb-Outlook, men bruker den likevel også til private ting. Kjekt å ha oversikt også over fotballtreninger etc., og har til og med oversikt over når mannen skal i sene jobbmøter etc., så vet jeg dermed at kvelden ikke står til min frie disposisjon :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...