Gjest – surrehue! Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Glemt p-piller Hjelp! Har klart å glemme de 5!! første p-pillene på nytt brett!! Har hatt samleie i denne perioden ,men han kom ikke inn i meg.Kan sjansen være der for at jeg kan bli gravid,jeg har brukt p-piller over flere år.Eventuelt hvor lang tid etter kan man ta en graviditetstest? 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 JA, du kan bli gravid når du glemmer 5 piller. E test vil ta ca 2 uker før den slår ut. 0 Siter
Gjest surrehue! Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 JA, du kan bli gravid når du glemmer 5 piller. E test vil ta ca 2 uker før den slår ut. Takk for svar.var vel egentlig et litt dumt spørsmål men :-p Bør jeg vente til eventuell neste mens med å ta pillene siden jeg har glemt så mange?om du vet 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Takk for svar.var vel egentlig et litt dumt spørsmål men :-p Bør jeg vente til eventuell neste mens med å ta pillene siden jeg har glemt så mange?om du vet Skulle vel ikke spille noen rolle, du må uansett bruke kondom i tillegg de første par ukene nå dersom du vil ha sex. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Takk for svar.var vel egentlig et litt dumt spørsmål men :-p Bør jeg vente til eventuell neste mens med å ta pillene siden jeg har glemt så mange?om du vet Det vet jeg dessverre ikke :-) 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Takk for svar.var vel egentlig et litt dumt spørsmål men :-p Bør jeg vente til eventuell neste mens med å ta pillene siden jeg har glemt så mange?om du vet Kanskje det er hjelp å få her http://www.ung.no/prevensjon/2211_Glemt_p-pille.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.