Gå til innhold

hvilken er den beste gaven?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg skal kjøpe bursdagspresang til kjæresten min, som blir 27 år.

Hva synes du om disse 3 alternativene? Og hvilken av dem tror du han vil bli mest glad for?

- http://www.find-me-a-gift.co.uk/personalised-pint-stern-tankard-pint-crystal-tankard.html

-http://www.find-me-a-gift.co.uk/personalised-square-photo-locket-keyring.html

- http://www.find-me-a-gift.co.uk/personalised-silver-card-holder.html

Skrevet

Det er umulig for oss som ikke kjenner han og si hva han vil bli mest glad for. Men min mann ville nok helst hatt kredittkortholderen av de tre, rent bortsett fra at han allerede har en i sølv.

Generelt sett er jeg litt skeptisk til "personalized", især dersom det inneholder dato eller "happy birthday" el lign. Navn er helt ok, men datoangivelse synes jeg passer bes på sølvskje til dåpsbarn o.l.

Mannen min fikk en glasskrukke til 30-årsdagen der giveren hadde fått inngravert "Finn 30 år". Hver gang jeg ser på den, skulle jeg ønske at de hadde nøyd seg med navnet....;-)

På en nøkkelholder som man ser på daglig må det være snålt å ha påskriften "happy birthday".

Skrevet

Det er umulig for oss som ikke kjenner han og si hva han vil bli mest glad for. Men min mann ville nok helst hatt kredittkortholderen av de tre, rent bortsett fra at han allerede har en i sølv.

Generelt sett er jeg litt skeptisk til "personalized", især dersom det inneholder dato eller "happy birthday" el lign. Navn er helt ok, men datoangivelse synes jeg passer bes på sølvskje til dåpsbarn o.l.

Mannen min fikk en glasskrukke til 30-årsdagen der giveren hadde fått inngravert "Finn 30 år". Hver gang jeg ser på den, skulle jeg ønske at de hadde nøyd seg med navnet....;-)

På en nøkkelholder som man ser på daglig må det være snålt å ha påskriften "happy birthday".

Ja jeg er helt enig med deg. Jeg tenkte å skrive navnet hans...

Skrevet

Kort-holderen. Nøkkelringen kan gå an dersom han trenger det. Ølkrus er forbudt.

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Kort-holderen. Nøkkelringen kan gå an dersom han trenger det. Ølkrus er forbudt.

Hvorfor det? Han er engelsk, og er glad i øl... :)

Gjest aber warum
Skrevet

Jeg ville hatt ølkruset :)

Skrevet

Hvorfor det? Han er engelsk, og er glad i øl... :)

Ølkrus med navn er for meg noe av det mest Harry og vulgære som finnes i kategorien "ting og tang". Men for all del - det er tydeligvis et marked for det. :o)

Skrevet

Min mann ville ikke blitt glad for noen av de tre alternativene, men om han måtte velge ville han tatt ølglasset.

Skrevet

Ølkrus med navn er for meg noe av det mest Harry og vulgære som finnes i kategorien "ting og tang". Men for all del - det er tydeligvis et marked for det. :o)

Nøkkelring og kortholder med inskripsjoner som vist på bildet er enda mer harry.. Spør du meg da.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg synes desverre ikke om noen av de tre alternativene :-(

Gjest annlovinda
Skrevet

Hvis jeg måtte velge av de tre måtte det nesten bli kortholderen.

Men ville kanskje heller prøvet å finne noe mer personlig gave.

Skrevet

Enig i at ølkrus ikke er berre lækkert! ;-)

Skrevet

Enig i at ølkrus ikke er berre lækkert! ;-)

Jeg tar imot alle gaver med et stort smil, men jeg er stygt redd for at et ølkrus (med navn) ville gått i gulvet ved et "uhell" ganske fort... Men det kan jo tenkes det skyldes bl.a. at jeg ikke drikker øl. ;o)

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe en fin genser eller noe slikt? Det er da mye koseligere og mer personlig?

Synes

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg tar imot alle gaver med et stort smil, men jeg er stygt redd for at et ølkrus (med navn) ville gått i gulvet ved et "uhell" ganske fort... Men det kan jo tenkes det skyldes bl.a. at jeg ikke drikker øl. ;o)

Bare så synd slike ølkrus er ganske solide! hehe... Du måtte nok sørge for at det var skifer eller fliser på gulvet iallefall.

Gjest Kortholderen vinner
Skrevet

Ja jeg er helt enig med deg. Jeg tenkte å skrive navnet hans...

Sønn min fikk en sånn kortholder med navnet sitt av kjæresten, og han virket godt fornøyd med den iallefall. Har aldri sett på han som spesielt harry heller. Heller litt den andre veien.

Skrevet

Bare så synd slike ølkrus er ganske solide! hehe... Du måtte nok sørge for at det var skifer eller fliser på gulvet iallefall.

Har fliser i gangen. :o)

Skrevet

Ingen av dem. En mann vil ha barske gaver. Skikkelig verktøy eller noe til bilen sin/motorsykkelen.

Av myke pakker så er klær eller en god bok eller cd/film å foretrekke.

Skrevet

Da jeg så ølseidelen trodde jeg dette måtte være et tulleinnlegg, men da jeg så de andre forslagene ble jeg mer i tvil.

Egentlig synes jeg alle tre minner mer om en firmagave enn en kjærestegave, med mindre han ønsker seg en av delene?

Synes kredittkortholderen var beste gaven, med nøkkelringen som nr. 2.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...