Gå til innhold

Skavlan siste fredag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken meninger har dere om Skavlan sitt program siste fredag. Den tidligere islandske statsministeren, Liv Ullmann, Alexander Rybak, osv....?

Gjest mikkelina
Skrevet

Det var ubehagelig. Slo av et sted i intervjuet med Liv Ullman.

Skrevet

Det var ubehagelig. Slo av et sted i intervjuet med Liv Ullman.

Hva var ubehagelig?

Gjest mikkelina
Skrevet

Hva var ubehagelig?

Skavlan ble altfor konfronterende overfor Islendingen. Passet ikke i settingen, og det ble klamt.

Gjest halvdansken
Skrevet

Så ikke programmet, men har fått med meg at han har fått litt pes... men med over én million seere er vel ikke det så rart?

Skrevet

Greit nok program, men jeg ble flau på Rybaks vegne. Vred meg skikkelig i sofaen da han begynte å flørte med Lena Endre...

Skrevet

Greit nok program, men jeg ble flau på Rybaks vegne. Vred meg skikkelig i sofaen da han begynte å flørte med Lena Endre...

Jeg deler ikke din oppfatning - jeg syntes det bare var hyggelig med et slikt spontant kompliment.

Skrevet

Jeg synes det er fint å ha han tilbake på norske skjermer, men jeg syntes revolverintervjuet av Geir Haarde ble litt for røft for en fredagskveld.

Ellers hadde han et fint utvalg av gjester og det var god stemning i studio.

Skrevet

Skavlan ble altfor konfronterende overfor Islendingen. Passet ikke i settingen, og det ble klamt.

Herreguuud - nå har jeg gått glipp av noe igjen :-)

Gjest mikkelina
Skrevet

Herreguuud - nå har jeg gått glipp av noe igjen :-)

Neppe. Du får heller se programmet nå på fredag, det vil passe deg bra.

Skrevet

Jeg synes det er fint å ha han tilbake på norske skjermer, men jeg syntes revolverintervjuet av Geir Haarde ble litt for røft for en fredagskveld.

Ellers hadde han et fint utvalg av gjester og det var god stemning i studio.

''jeg syntes revolverintervjuet av Geir Haarde ble litt for røft for en fredagskveld.''

Enig, settingen gjør at man forventer litt mer "koseprat". Jeg syns det ble for drøyt. Men islendingen klarte seg greit, tross alt. Liv Ullmann blir ofte litt "too much" for meg, men...

Skrevet

Da stikker jeg til fjells. Kan du ta det opp for meg? :-)

Skrevet

''Vred meg skikkelig i sofaen da han begynte å flørte med Lena Endre..''

Det var nå det søteste innslaget i hele programmet. :-)

Skrevet

Jeg deler ikke din oppfatning - jeg syntes det bare var hyggelig med et slikt spontant kompliment.

Nei, huff. Jeg syns det var pinlig.

Skrevet

''Vred meg skikkelig i sofaen da han begynte å flørte med Lena Endre..''

Det var nå det søteste innslaget i hele programmet. :-)

''Det var nå det søteste innslaget i hele programmet. :-)''

Ja, det er nettopp det. Han er liksom litt _for_ søt for sitt eget beste ;o)

Skrevet

''Det var nå det søteste innslaget i hele programmet. :-)''

Ja, det er nettopp det. Han er liksom litt _for_ søt for sitt eget beste ;o)

Neida, han er akkurat passe søt. :-)

Skrevet

Ikke så nøye - tar meg heller en fjelltur. Tror jeg har bedre av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...