Gjest EvyM Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Skal ta blodprøve på minstejenta i dag. Må hente henne på skolen og reise rett til legen. Har lovet henne bedøvelse men lurer på hvor lenge før må Embla plasteret eller kremen være på for at den skal virke? Jeg mener å ha hørt 2 timer, men da må jeg i så fall gå innom skolen i storefri.... Må det virkelig være på så lenge? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diogoh Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det står på bruksanvisningen at det holder med 1 time før, og det bør helst taes av fem minutter før man skal stikkes pga at venepunksjonen går lettere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diogoh Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det står på bruksanvisningen at det holder med 1 time før, og det bør helst taes av fem minutter før man skal stikkes pga at venepunksjonen går lettere... Kan sitte på i max fem timer, så kanskje du kan sette det på nå på morgenen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kan sitte på i max fem timer, så kanskje du kan sette det på nå på morgenen? Ja det var planen - men så fant jeg ikke det embla plasteret jeg trodde jeg hadde. Må dermed kjøpe nytt. Får nok ta meg en tur innom skolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.