Gå til innhold

Huffa meg at jeg alltid skal drømme dette da??

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke drømme mer
Skrevet

E syk og derfor hjemme fra jobben. Hadde ikke feber i gårkveld såvidt jeg veit, så kan ikke skylde på feberen heller...Men i natt igjen,så drømte jeg om min eks kjæreste.

Jeg har det ganske greit med han jeg er sammen med nå, litt opp og ned er det jo,men ikke store problemene.Likevell drømmer jeg at eks kjæresten min sitter i et slags fengsel.Jeg besøker han og vi stryker på hverandre, holder omkring hverandre og kliner,så til de grader.Alle følelsene jeg hadde for han,var der i drømmen!

Jeg anmeldte riktignok denne eks for vold for ikke så lenge siden.(noe hendte da vi traff hverandre for en stund siden).Denne saken pågår jo enda(ikke rettsak), så vet ikke om det har noe med saken å gjøre? Men måtte hvertfall bare stå opp, fikk ikke sove mer.Og nå tenker jeg kun på han,det vi følte for hverandre en gang, at jeg skal gjøre meg singel så jeg er tilgjengelig for han(????????).

Hva i all verden skjer da? Hvorfor tenker jeg på han? Jeg vil jo ikke ha han tilbake heller....?

Jeg klarer i allefall ikke den ekle følelsen jeg har inni meg nå. :o((((

Noen proffe drømmetydere her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...