Gjest Brun ost Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Er det ok for menn som for kvinner å barbere av seg alt kjønnshåret? 0 Siter
Gjest delte meninger Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Smaken er som baken også på dette området. Og mens vi snakker om baken: Kanskje på tide med en grundig vask forneden dersom k--osten er brun? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Smaken er som baken også på dette området. Og mens vi snakker om baken: Kanskje på tide med en grundig vask forneden dersom k--osten er brun? *kaster opp* 0 Siter
Speak Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Noen liker mye hår, noen liker det hårløst. Dette gjelder nok begge kjønn. Trimmet er best på begge synes jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Nei. Menn er menn og skal ha kroppshår synes jeg. Men om det er en jungel der nede og man må lete med lys og lykte for å finne godsakene er det på sin plass med en liten stuss, men glattrakede mannfolk!? NEI! Synes 0 Siter
Luska Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Nei. Menn er menn og skal ha kroppshår synes jeg. Men om det er en jungel der nede og man må lete med lys og lykte for å finne godsakene er det på sin plass med en liten stuss, men glattrakede mannfolk!? NEI! Synes ''Men om det er en jungel der nede og man må lete med lys og lykte for å finne godsakene er det på sin plass med en liten stuss'' Eller det kan være at han har veldig liten tissefant.:oP 0 Siter
Gjest Brun ost Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Nei. Menn er menn og skal ha kroppshår synes jeg. Men om det er en jungel der nede og man må lete med lys og lykte for å finne godsakene er det på sin plass med en liten stuss, men glattrakede mannfolk!? NEI! Synes Har barbert meg av alt et par ganger, men kan ikke si jeg liker det. Hvis jeg ville ha havnet på et sykehus med glattbarbert tiss hadde det vært kjempeflaut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.