Gå til innhold

Meningsmåling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok for menn som for kvinner å barbere av seg alt kjønnshåret?

Gjest delte meninger
Skrevet

Smaken er som baken også på dette området.

Og mens vi snakker om baken: Kanskje på tide med en grundig vask forneden dersom k--osten er brun?

Skrevet

Smaken er som baken også på dette området.

Og mens vi snakker om baken: Kanskje på tide med en grundig vask forneden dersom k--osten er brun?

*kaster opp*

Skrevet

Noen liker mye hår, noen liker det hårløst. Dette gjelder nok begge kjønn.

Trimmet er best på begge synes jeg.

Skrevet

Nei. Menn er menn og skal ha kroppshår synes jeg. Men om det er en jungel der nede og man må lete med lys og lykte for å finne godsakene er det på sin plass med en liten stuss, men glattrakede mannfolk!? NEI!

Synes

Skrevet

Nei. Menn er menn og skal ha kroppshår synes jeg. Men om det er en jungel der nede og man må lete med lys og lykte for å finne godsakene er det på sin plass med en liten stuss, men glattrakede mannfolk!? NEI!

Synes

''Men om det er en jungel der nede og man må lete med lys og lykte for å finne godsakene er det på sin plass med en liten stuss''

Eller det kan være at han har veldig liten tissefant.:oP

Skrevet

Synes

Har barbert meg av alt et par ganger, men kan ikke si jeg liker det. Hvis jeg ville ha havnet på et sykehus med glattbarbert tiss hadde det vært kjempeflaut. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...