Gjest Våte "dagdrømmer" Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kan noen anbefale ett sykehus der de har høy kompetanse på området? Jeg tilhører ett sykehus med leger jeg absolutt ikke har tillitt til lenger og mitt problem tar snart knekken på meg. Jeg ble operert for ca 5 år siden for stressinkontinens og det utløste en urge inkontins som bare blir verre og verre som tiden går. Nærmer meg overgangsalder og da regner jeg med at jeg må bruke up and go for å ikke blir våt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du kan prøve Bekkensenteret på A-hus: http://www.ahus.no/modules/module_123/proxy.asp?C=1069&I=17296&d=2 Jeg har ikke vært der selv, men har hørt at det skal være bra der. Bekkensenteret tar i mot pasienter fra hele landet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.