jubalong70 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er nok ikke grunnlag for sykemelding, men dere bør se litt på jobbsituasjonen. Kanskje kan dere forsake noen goder og en av der kan jobbe kortere dager? Kanskje kan dere flekse, slik at en begynner tidlig og slutter tidlig, mens den andre begynner senere og slutter senere? Personlig synes jeg det er godt å ha flere barn. De har hverandre å leke med, danne front med, bryne seg på og slåss med I tillegg husker jeg hvor inderlig jeg ønsket meg søsken - som jeg fikk når jeg var 7. Aldersforskjellen var såpass stor at vi ikke lekte så veldig mye sammen, men gjett om vi har et godt forhold nå! Og du så godt det er å ha en lillebror som vet alt om hvordan det var å vokse opp i vår familie. Det er mer jobb med 2 barn, men om man er litt kreativ i forhold til det med jobbing, barnehage, skole osv, så får man det meste til å fungere - hvis man vil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.