Gjest distre mamma Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Lurer på om det er noen foreldre som har glemt at ungen satt i baksetet før? Eller lignende? Kjørte nemlig forbi barnehagen her en dag og var plutselig på vei til jobb. Kom på det etter 30 sekund at ungen satt baki. Men likevel, .. en ekkel greie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nei. Men jeg vet om noen som har glemt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nei, men har opplevd det motsatte, innblder meg at de sitter der når de ikke gjør det.. hvorfor er det så stille i bilen, liksom.. ;-) En mann var på Oprah show etter å ha glemt babyen sin i bilen en hel dag. Han glemte å kjøre innom barnehagen på vei til jobb, og babyen døde av overoppheting. Grusomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest distre mamma Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nei, men har opplevd det motsatte, innblder meg at de sitter der når de ikke gjør det.. hvorfor er det så stille i bilen, liksom.. ;-) En mann var på Oprah show etter å ha glemt babyen sin i bilen en hel dag. Han glemte å kjøre innom barnehagen på vei til jobb, og babyen døde av overoppheting. Grusomt. Det du nevnte der er grunnen til at jeg kaldsvetta litt etter at jeg kjørte forbi barnehagen. :/ Men jeg har fått en vane/tvangshandling med å sjekke barnesetet før jeg går ut av bilen når barnet ikke er med. Leste i "Supermamma/Monstermamma" at hun glemte ungen i vogna på Postkontoret under et anfall av ammetåke. Sant eller usant, tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det du nevnte der er grunnen til at jeg kaldsvetta litt etter at jeg kjørte forbi barnehagen. :/ Men jeg har fått en vane/tvangshandling med å sjekke barnesetet før jeg går ut av bilen når barnet ikke er med. Leste i "Supermamma/Monstermamma" at hun glemte ungen i vogna på Postkontoret under et anfall av ammetåke. Sant eller usant, tro? Det kan nok være sant.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det du nevnte der er grunnen til at jeg kaldsvetta litt etter at jeg kjørte forbi barnehagen. :/ Men jeg har fått en vane/tvangshandling med å sjekke barnesetet før jeg går ut av bilen når barnet ikke er med. Leste i "Supermamma/Monstermamma" at hun glemte ungen i vogna på Postkontoret under et anfall av ammetåke. Sant eller usant, tro? Det er nok sant. En venninne glemte igjen sin første baby inne på en klesbutikk på Aker Brygge.... ;-) Hun satte fra seg vogna for å titte litt, og da hun gikk ut igjen, glemte hun hele vogna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har ikke glemt ungen der som sådan, men har glemt å ta av den retningen jeg skal, f eks til barnehagen, og kjørt 2-300 meter i en annen retning. Men det har vært mer at jeg har glemt hva jeg skulle gjøre med ungen, ikke at jeg har glemt ungen, hvis du ser forskjellen;-) Men jeg har glemt å ta av meg de nette, blå plastposene på vei ut fra barnehagen flere ganger - soom regel har jeg oppdaget det før jeg kommer til porten, men en gang kom jeg et stykke bortover veien. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest distre mamma Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har ikke glemt ungen der som sådan, men har glemt å ta av den retningen jeg skal, f eks til barnehagen, og kjørt 2-300 meter i en annen retning. Men det har vært mer at jeg har glemt hva jeg skulle gjøre med ungen, ikke at jeg har glemt ungen, hvis du ser forskjellen;-) Men jeg har glemt å ta av meg de nette, blå plastposene på vei ut fra barnehagen flere ganger - soom regel har jeg oppdaget det før jeg kommer til porten, men en gang kom jeg et stykke bortover veien. :-) Jeg merket heldigvis at jeg var på feil kurs med en gang, men fikk en støkk - noe som en heldigvis lærer av uten at noen tok skade av det. De blå plastposene er jo innmari kledelige da. Den tabba har jeg ikke gjort enda, men det er nok bare et spørsmål om tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har ikke glemt ungen der som sådan, men har glemt å ta av den retningen jeg skal, f eks til barnehagen, og kjørt 2-300 meter i en annen retning. Men det har vært mer at jeg har glemt hva jeg skulle gjøre med ungen, ikke at jeg har glemt ungen, hvis du ser forskjellen;-) Men jeg har glemt å ta av meg de nette, blå plastposene på vei ut fra barnehagen flere ganger - soom regel har jeg oppdaget det før jeg kommer til porten, men en gang kom jeg et stykke bortover veien. :-) Nøyaktig samme har jeg gjort, både mhp kjøring og blå skobeskyttere. Men én gang kjørte jeg helt til jobben med de blå greiene :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nøyaktig samme har jeg gjort, både mhp kjøring og blå skobeskyttere. Men én gang kjørte jeg helt til jobben med de blå greiene :-). *he he* Da mannen var hjemme på pappaperm presterte jeg forresten å ankomme jobben med "hussko".... Det var litt stress om morgenen å skulle stelle seg og gjøre seg litt fin og samtidig få ammet osv, så jeg løp ut av huset (dette var i mai), og oppdaget først da jeg kom på bussen at jeg hadde glemt å skifte sko. Så da fant jeg ut at det i grunnen var på tide å bevilge seg et par nye sko...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg skulle kjøre sønnen min på SFO en morgen, var vel før sommerferien. Kjørte forbi SFO og videre. På vei ut på E6 så lurer sønnen min på hvor vi skal - hvorfor jeg ikke kjørte innom SFO. Så da ble det første avkjøring av E6 og tilbake til SFO. Hadde ikke kjørt mer enn 1-2 km for langt da, men men. Vi lo godt av det, gutten og jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har ikke glemt ungen der som sådan, men har glemt å ta av den retningen jeg skal, f eks til barnehagen, og kjørt 2-300 meter i en annen retning. Men det har vært mer at jeg har glemt hva jeg skulle gjøre med ungen, ikke at jeg har glemt ungen, hvis du ser forskjellen;-) Men jeg har glemt å ta av meg de nette, blå plastposene på vei ut fra barnehagen flere ganger - soom regel har jeg oppdaget det før jeg kommer til porten, men en gang kom jeg et stykke bortover veien. :-) Disse blå skoposene er ganske glatte på snø erfarte jeg. Gikk jammen rett på rompa like utenfor barnehagen. Ellers har jeg også plutselig blitt klar over at jeg glemte de blå posene på bena når jeg stod i kassakø for å betale matvarene - det var litt småpinlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nei, men jeg ser at det kunne ha skjedd. Bilen min er så oversiktlig at jeg ville sett det uansett når jeg går ut av bilen, i tillegg har jeg unger som lager massemasse lyd når vi kjører, men hvis jeg var stressa, overhodet ikke vant til å kjøre barn i barnehage, og hun sovnet, kunne det ha vært en mulighet. Spesielt hvis det var i en sånn stor bil hvor man ikke automatisk har oversikt over hele baksetet når man går ut av bilen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Disse blå skoposene er ganske glatte på snø erfarte jeg. Gikk jammen rett på rompa like utenfor barnehagen. Ellers har jeg også plutselig blitt klar over at jeg glemte de blå posene på bena når jeg stod i kassakø for å betale matvarene - det var litt småpinlig. *hi hi* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har ikke glemt ungen der som sådan, men har glemt å ta av den retningen jeg skal, f eks til barnehagen, og kjørt 2-300 meter i en annen retning. Men det har vært mer at jeg har glemt hva jeg skulle gjøre med ungen, ikke at jeg har glemt ungen, hvis du ser forskjellen;-) Men jeg har glemt å ta av meg de nette, blå plastposene på vei ut fra barnehagen flere ganger - soom regel har jeg oppdaget det før jeg kommer til porten, men en gang kom jeg et stykke bortover veien. :-) Haha, det samme har jeg gjort - både det med å glemme å ta av til barnehagen, og det å glemme å ta av de derre blå greiene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det du nevnte der er grunnen til at jeg kaldsvetta litt etter at jeg kjørte forbi barnehagen. :/ Men jeg har fått en vane/tvangshandling med å sjekke barnesetet før jeg går ut av bilen når barnet ikke er med. Leste i "Supermamma/Monstermamma" at hun glemte ungen i vogna på Postkontoret under et anfall av ammetåke. Sant eller usant, tro? ''Leste i "Supermamma/Monstermamma" at hun glemte ungen i vogna på Postkontoret under et anfall av ammetåke. Sant eller usant, tro?'' Den historien er sann. ) Hun har fortalt den flere ganger, både skriftlig og på tv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Dengang eldstedatteren var rundt 2 år skulle vi ut å kjøre bil. Ho klatret selv opp i setet, mens jeg satte fra meg noe bak i bilen. deretter satte jeg meg inn i bilen og begynte å kjøre. etter ca 700 meter kom vi ut på E6. etter 50 meter på E6reagerte jeg på lyder fra baksetet. Ho hadde jo ikke så mye språk på den tiden men protesterte likevel høylydt fordi noe var galt, og jeg gløttet bak og forsto med en gang hva ho protesterte på. Ho satt nemlig løs i barnesetet sitt(liten vits i 5punktsbelte da ja) Skal si mor var rimelig snartil å kjøre bilen inn til siden og stoppe for deretter å sette fast toåringen. Og jeg skrøt masse av at ho "sa fra" Så det er fullt mulig å være distre. Men det der skjedde meg heldigvis bare en gang... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkebøtta Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg er i skikkelig ammetåke for tiden. Merker at jeg må ta meg sammen for å utføre de enkleste gjøremål. Forleden glemte jeg babyen sovende i bilen da vi kom hjem etter handletur. Husket ham heldigvis raskt igjen etter jeg hadde båret inn handleposene. Men det var litt skummelt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Been there, done it. Guttungen var vel 2-3 år. Kjørte avgårde til jobb, litt for seint ute, kjempestressa. Svingte opp på motorveien, klampen i bånn i akselerasjonsfeltet da jeg plutselig hørte et "oja-oja-ha-ha-ha" fra baksetet. Husker at jeg snudde meg full av overraskelse og utbrøt "Men i all verden, er ikke du i barnehagen, da?" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har ikke glemt ungen der som sådan, men har glemt å ta av den retningen jeg skal, f eks til barnehagen, og kjørt 2-300 meter i en annen retning. Men det har vært mer at jeg har glemt hva jeg skulle gjøre med ungen, ikke at jeg har glemt ungen, hvis du ser forskjellen;-) Men jeg har glemt å ta av meg de nette, blå plastposene på vei ut fra barnehagen flere ganger - soom regel har jeg oppdaget det før jeg kommer til porten, men en gang kom jeg et stykke bortover veien. :-) *Flirer* Jeg har kjørt med matbokse og termos på taket av bilen et par ganger. Har ikke merka det før vi har vært fremme i barnehagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.