Caloni Makaroni Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Been there, done it. Guttungen var vel 2-3 år. Kjørte avgårde til jobb, litt for seint ute, kjempestressa. Svingte opp på motorveien, klampen i bånn i akselerasjonsfeltet da jeg plutselig hørte et "oja-oja-ha-ha-ha" fra baksetet. Husker at jeg snudde meg full av overraskelse og utbrøt "Men i all verden, er ikke du i barnehagen, da?" haha, akkurat som den reklamen på tven jo! han bergenseren eller noe "skulle ikkje du vært i barnehagen no?" den ler jeg av hver gang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har glemt å slippe ho av på skolen en gang. Bare å snu å kjøre tilbake. Hadde vel ikke glemt at ho satt baki. Hadde bare ikke skrudd på topplokket for å huske hva vi skulle gjøre:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Aldri hendt nei.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nei, men har hendt mange ganger at jeg ikke husket hvor jeg la babyen fra meg i huset. Særlig med sistemann. Hun hadde sine mange faste plasser, slik at hun var i nærheten av meg, omtrent uansett hvor jeg var i huset. Så ringte kanskje telefonen som da lå i et annet rom, og når jeg var ferdig med samtalen husket jeg ikke hvor babyen var. Hun merket ikke noe til det selv, men jeg ble like stresset hver gang når jeg gikk rundt i huset og lette etter henne! Må dog sies at hun var en rolig baby og ga ikke mye lyd fra seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har gjort det samme - en gang. Oppdaget det 100 m forbi barnehagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 *Flirer* Jeg har kjørt med matbokse og termos på taket av bilen et par ganger. Har ikke merka det før vi har vært fremme i barnehagen. Jeg har kjørt avgårde med en kake på taket en gang... Det gikk IKKE bra, for å si det sånn *rødme* Så jeg lo ekstra godt da jeg var på forestillingen til Ingrid Bjørnov og hun sang sangen om moren som glemte kake på taket og måtte svippe innom Kuppern på Statoil på Bøler og kjøpe boller der som erstatning...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tja,- det blir jo en definisjonssak om jeg glemte at ungen var med eller om jeg glemte å kjøre innom barnehagen. Men, ja - det har jo skjedd et par ganger. Det skjer meg også i andre settinger, det - at man gjør ting litt på autopilot uten å tenke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er nok sant. En venninne glemte igjen sin første baby inne på en klesbutikk på Aker Brygge.... ;-) Hun satte fra seg vogna for å titte litt, og da hun gikk ut igjen, glemte hun hele vogna. Jeg har gjort nesten det samme. Mannen min hadde handlevogna og jeg hadde barnevogna, så byttet vi. Da vi kom ut hadde vi bare handlevogna og måtte styrte inn i butikken igjen etter babyen som sov fredelig i vogna si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nei, men har hendt mange ganger at jeg ikke husket hvor jeg la babyen fra meg i huset. Særlig med sistemann. Hun hadde sine mange faste plasser, slik at hun var i nærheten av meg, omtrent uansett hvor jeg var i huset. Så ringte kanskje telefonen som da lå i et annet rom, og når jeg var ferdig med samtalen husket jeg ikke hvor babyen var. Hun merket ikke noe til det selv, men jeg ble like stresset hver gang når jeg gikk rundt i huset og lette etter henne! Må dog sies at hun var en rolig baby og ga ikke mye lyd fra seg. ''Så ringte kanskje telefonen som da lå i et annet rom, og når jeg var ferdig med samtalen husket jeg ikke hvor babyen var. '' LOL! Der har visst stort hus? ;-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Pappa'n her i huset har tatt med seg minsten i bilen, og så reist til jobb. Etter en stund begynte minsten å snakke litt, og da husket han at det nok var lurt å levere minsten i barnehagen Personlig har jeg klart å levere de jeg hadde planer om å levere, men tror det beror mer på flaks enn noe annet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har kjørt avgårde med en kake på taket en gang... Det gikk IKKE bra, for å si det sånn *rødme* Så jeg lo ekstra godt da jeg var på forestillingen til Ingrid Bjørnov og hun sang sangen om moren som glemte kake på taket og måtte svippe innom Kuppern på Statoil på Bøler og kjøpe boller der som erstatning...;-) Hehehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolberta Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Been there, done it. Guttungen var vel 2-3 år. Kjørte avgårde til jobb, litt for seint ute, kjempestressa. Svingte opp på motorveien, klampen i bånn i akselerasjonsfeltet da jeg plutselig hørte et "oja-oja-ha-ha-ha" fra baksetet. Husker at jeg snudde meg full av overraskelse og utbrøt "Men i all verden, er ikke du i barnehagen, da?" hihihi Morsom liten historie og jeg så det levende for meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolberta Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Skjedde senest i går faktisk Svingte feil feil og poden utbrøt: "meg da"? Jeg hadde bare kjørt ca 25m for langt når det ble oppdaget 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.