Gå til innhold

doktoronline.no

Gjest Akvivitet her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er oransjedoler, og kan spore mine aner tilbake til Dr. Ankers tid, men jeg var ikke her først.

Gjest forskjellige nick nå, fast nick da
Skrevet

Vært her siden 1997.

Gjest mikkelina
Skrevet

Siden 1996, da Anker svarte gratis på spørsmål. :-)

Men fast forumbruker ble jeg ikke før i 98.

Gjest mikkelina
Skrevet

Jeg er oransjedoler, og kan spore mine aner tilbake til Dr. Ankers tid, men jeg var ikke her først.

hva er oransjedoler?

Skrevet

Kom her høsten 98 da jeg var gravid med førstemann. Men det er folk som er mer veteraner enn meg her!

Skrevet

hva er oransjedoler?

Dol var oranjse den første tiden; dette er en delvis side av dol på den tiden:

http://web.archive.org/web/20000818234537/www.doktoronline.no/forum/index.html

Dol ble rød i 2000, og det ble et helsikes spetakkel da det skjedde. Folk fikk hodepine og meldte sin dolavgang, for så å komme tilbake tre dager senere.

mikkelina har vært her siden 96, og det er bra gjort. Dol eksisterte ikke da.

Gjest mikkelina
Skrevet

Dol ble rød i 2000, og det ble et helsikes spetakkel da det skjedde. Folk fikk hodepine og meldte sin dolavgang, for så å komme tilbake tre dager senere.

Ikke? Mente bestemt at jeg gikk inn på DOL og stilte spørsmål til legen høsten 1996? Var det våren 97 da tro?

Skrevet

Jeg husker også at dol var oransje:-)

Skrevet

Jeg kom hit i september 1998, og forsiden hadde da melding fra Dr Anker om at Lillemus akkurat hadde født.

Skrevet

Joda, dol så dagens lys høsten 1996. :o) Selv fant jeg stedet i august 1997 og har således nettopp hatt 12-årsjubileum.

Skrevet

Ikke? Mente bestemt at jeg gikk inn på DOL og stilte spørsmål til legen høsten 1996? Var det våren 97 da tro?

Jeg skal ikke sverge på det, men de første sidene fra Dol finnes i januar 97, så jeg mener det var da de startet.

Gjest mikkelina
Skrevet

Jeg skal ikke sverge på det, men de første sidene fra Dol finnes i januar 97, så jeg mener det var da de startet.

OK, da må jeg nok moderere meg noe. :-)

Men fast forumbruker ble jeg i 98, og diskuterte livlig på forum for etikk og livssyn. *mimre*

Skrevet

Høsten 1996. Ring Anker om du ikke tror meg. :o)

Skrevet

Joda, dol så dagens lys høsten 1996. :o) Selv fant jeg stedet i august 1997 og har således nettopp hatt 12-årsjubileum.

OK, jeg gir meg.

Vi har vært gjennom en del. Finnes historien om Marit (?) noe sted?

Og småprat gikk så det suste helt til de to skruene tok selvmord. Da ble det slutt.

Dr. Anker hadde avtale med enkelte dolere om at de ikke skulle dole i fylla siden de ble så rabiate etter noen pils.

Dolfester var det også, men jeg meldte meg aldri på. De møtte med nickene sine, men de sklei visstnok over på sine vanlige navn etterhvert. Drita blei de i hvert fall.

Hah, Dol er er rar plass!

Skrevet

OK, da må jeg nok moderere meg noe. :-)

Men fast forumbruker ble jeg i 98, og diskuterte livlig på forum for etikk og livssyn. *mimre*

Neida, du har helt rett, høsten 1996 så dol dagens lys, men det tok ikke helt av før 1-1,5 år etterpå.

Skrevet

OK, jeg gir meg.

Vi har vært gjennom en del. Finnes historien om Marit (?) noe sted?

Og småprat gikk så det suste helt til de to skruene tok selvmord. Da ble det slutt.

Dr. Anker hadde avtale med enkelte dolere om at de ikke skulle dole i fylla siden de ble så rabiate etter noen pils.

Dolfester var det også, men jeg meldte meg aldri på. De møtte med nickene sine, men de sklei visstnok over på sine vanlige navn etterhvert. Drita blei de i hvert fall.

Hah, Dol er er rar plass!

*Hehe* Jeg mistet bussen hjem fra jobb mang en gang fordi jeg ble sittende på småprat ja. Knallgøy var det!

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har vært her siden høsten 2001 - da gikk jeg gravid med sønnen min.

Skrevet

Det værste designet som har vært her syntes jeg var dette: http://web.archive.org/web/20050303164827/www.doktoronline.no/section/nosection/31124094

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...