lu30 Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Har kjøpt meg varmepumpe og er så fornøyd,varmt og godt. Er egentlig veldig fornøyd,men lurer på om jeg kansje har betalt vel mye for den. Når jeg snakker om den kan de alle fortelle hvor billig de har kjøpt sin og hvor bra det er,jeg tok første og beste jeg. Var så kaldt,kansje jeg skulle sjekket litt rundt først,ja,ja gjort er gjort,men jeg har jo ikke sååå mye peng,og om jeg har betalt vel mye er det grusomt irriterende. Vet jo det er forskjell på de forskjellige typene,men jeg hadde kansje klart meg med en billigere type. Hva har dere betalt for deres,med innstalering og alt? Bare nyskjerrig... 0 Siter
Tonette Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 En kjenneing som jobber i bransjen sier at det er mye billig drit på markedet nå. Sikkert lurt av deg å betale litt mer, så slipper du kansje unna mange problemer senere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.