Gjest Snart bursdag Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tenkte å ha bursdag på en søndag (6-årsdag). Er kl 15 til 17 ei bra tid? Tenkte at da rekker de hjem i god tid før Barne-TV og før det blir altfor seint på kvelden. Regner med at bursdager på søndag uansett "spolerer" helga for noen foreldre med andre planer, men det går vel ikke an å unngå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Synes det høres ut som et greit klokkeslett 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3jentemor Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det afhænger nok lidt af hvor mange af gæsterne som plejer at rejse bort på weekendtur. For alle hytte-familier så er kl. 15-17 for tidligt på søndagen, det når man ikke at komme hjem til. - Men så er det jo langt fra alle som har så mange af den type gæster at man trænger tage hensyn til det da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tidspunkt for barnebursdager har vært diskutert i det vide og brede på DOL, og meningene er mange. Jeg er blant de som synes barnebursdager skal arrangeres på hverdager og ikke i helgen. Om man likevel skal ha det i helgen, er tidspunktet du foreslår fint, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Til lags åt alle kan ingen gjera;-) Det var en lang tråd om dette for en tid tilbake, og det var vidt forskjellige oppfatninger av om hverdager var best eller helg var best, samt om klokkeslett på dagen. Så uansett hva du velger, er det nesten garantert noen som skulle ønske at du hadde valgt noe annet. Jeg sier som Elextra: Når dere først skal legge feiringen til en søndag, er klokkeslettet ok, selv om jeg ikke synes barne-tv-argumentet er så viktig på en dag med bursdagsselskap. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Høres ut som et helt ålreit klokkeslett. Skulle du finne på å forskyve det, måtte det evt blitt fra 16-18, sånn at folk får gjort unna helgeopplegget sitt først. Men jeg ville vært fornøyd uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg synes bursdagsfeiring bør legges til hverdag. Om man ser seg nødt til å ta helgen til hjelp er søndag ettermiddag det beste tidspunkt. Etter 16.00. Jeg ville gådd for 17 til 19. Barnetv kan droppes til fordel for bursdagsfeiring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart bursdag Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Takk for gode råd. Jeg tror jeg holder meg til søndag, men flytter festen fram til kl. 16. Så kan gjester og foreldre stadig få brukt dagen til annet enn bursdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.