Gå til innhold

Bursdag, når på dagen?

Gjest Snart bursdag

Anbefalte innlegg

Gjest Snart bursdag

Tenkte å ha bursdag på en søndag (6-årsdag). Er kl 15 til 17 ei bra tid? Tenkte at da rekker de hjem i god tid før Barne-TV og før det blir altfor seint på kvelden.

Regner med at bursdager på søndag uansett "spolerer" helga for noen foreldre med andre planer, men det går vel ikke an å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det afhænger nok lidt af hvor mange af gæsterne som plejer at rejse bort på weekendtur. For alle hytte-familier så er kl. 15-17 for tidligt på søndagen, det når man ikke at komme hjem til. - Men så er det jo langt fra alle som har så mange af den type gæster at man trænger tage hensyn til det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidspunkt for barnebursdager har vært diskutert i det vide og brede på DOL, og meningene er mange.

Jeg er blant de som synes barnebursdager skal arrangeres på hverdager og ikke i helgen. Om man likevel skal ha det i helgen, er tidspunktet du foreslår fint, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til lags åt alle kan ingen gjera;-)

Det var en lang tråd om dette for en tid tilbake, og det var vidt forskjellige oppfatninger av om hverdager var best eller helg var best, samt om klokkeslett på dagen. Så uansett hva du velger, er det nesten garantert noen som skulle ønske at du hadde valgt noe annet.

Jeg sier som Elextra: Når dere først skal legge feiringen til en søndag, er klokkeslettet ok, selv om jeg ikke synes barne-tv-argumentet er så viktig på en dag med bursdagsselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et helt ålreit klokkeslett. Skulle du finne på å forskyve det, måtte det evt blitt fra 16-18, sånn at folk får gjort unna helgeopplegget sitt først.

Men jeg ville vært fornøyd uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag1365380628

Jeg synes bursdagsfeiring bør legges til hverdag. Om man ser seg nødt til å ta helgen til hjelp er søndag ettermiddag det beste tidspunkt. Etter 16.00. Jeg ville gådd for 17 til 19. Barnetv kan droppes til fordel for bursdagsfeiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snart bursdag

Takk for gode råd.

Jeg tror jeg holder meg til søndag, men flytter festen fram til kl. 16. Så kan gjester og foreldre stadig få brukt dagen til annet enn bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...