Gjest Store gutten min Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hva trenger man til ett barn på knapt 1 år? Hel eller 2 delt regndress? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 For akkurat regntøy er det praktisk med todelt selv om ungen er liten, fordi man ofte bruker bare buksa - på dager da det trengs vantett bukse selv om det ikke regner. For varmedresser blir det noe annet, da er det praktisk med hel dress, spesielt til de minste som ligger og sitter mye synes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Store gutten min Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 For akkurat regntøy er det praktisk med todelt selv om ungen er liten, fordi man ofte bruker bare buksa - på dager da det trengs vantett bukse selv om det ikke regner. For varmedresser blir det noe annet, da er det praktisk med hel dress, spesielt til de minste som ligger og sitter mye synes Hva med sko? Han kan ikke gå ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Store gutten min Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 For akkurat regntøy er det praktisk med todelt selv om ungen er liten, fordi man ofte bruker bare buksa - på dager da det trengs vantett bukse selv om det ikke regner. For varmedresser blir det noe annet, da er det praktisk med hel dress, spesielt til de minste som ligger og sitter mye synes Gruer meg litt til han starter. Spesielt til soving. Han er vanskelig når det gjelder soving 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hva med sko? Han kan ikke gå ennå. Todelt regndress. Hel vinterdress. Han begynner sikkert å gå snart, og da ville jeg hatt noen varme sko. Mine har brukt Cherroxer det meste av vinteren (for vi har mye slaps her). På kalde dager hadde de lobber - de var gode og varmt, og lette, men kanskje ikke så enkle å gå i... Soving er de flinke på i barnehager. Barn som er vanskelige å få til å sove hjemme, kan være kjempeenkle å få til å sove i barnehagen - så ikke bekymre deg Inne i barnehagen er det kjekt med sokker med anti-skli under, eller sånne sokketøfler med skinnsåle. Lykke til med barnehagestarten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hos oss Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hva med sko? Han kan ikke gå ennå. Du får kjøpt sokker i samme stoff som polvotter som kan være greie å ha på føttene når de sitter mest stille ute. Selges der de selger utedresser osv. Todelt regndress (bukse med sæler). Hel vinterdress. Ta ham med i skobutikken, så finner de noen greie høstsko som han kan krabbe i. Så lenge han ikke tråkker ned i dem når han er ute, villle jeg ikke kjøpt alt for dyre sko, de slites fort på tuppen når han bare krabber. Så kan du heller kjøpe nye sko med en gang han begynner å gå utendørs også. Det er umulig å vite om det skjer om tre uker eller tre måneder.. De aller fleste som begynner i barnehagen har foreldre som antar at det blir umulig å få dem til å sove på dagtid. De samme foreldrene er veldig overrasket når barnet etter en uke i barnehagen sover sammen alle de andre småbarna.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hva med sko? Han kan ikke gå ennå. Han kommer jo antakelig til å gå i løpet av vinteren. Du får både varme vintersko han også kan krabbe i, og termosokker til vogna, i skobutikken. Det er mange som sover i barnehagen til andre tider og på andre steder (inne / ute, i seng / vogn) enn det foreldrene har fått dem til å gjøre hjemme. Hvis han har veldig faste rutiner tidsmessig, forteller du om dem når han starter - og så tilpasser de ham til barnehagedagen etter hvert. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.