Gå til innhold

Støvler og tights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støvler og "pene strømper"/strømpebukser: Støvlene rasper opp strømpene ved glidelåsen!!

Spml:

Bruker du strømper utenpå strømpebuksene, slike som stikker litt ovenfor støvlettlkanten, som er mote nå? Hvor kjøper du?

Har du samme problem som meg?

Skrevet

Det problemet har jeg ikke. På alle mine støvletter, er det en skinnkant som dekker innsiden av glidelåsen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253706205' post='4216948]

Det problemet har jeg ikke. På alle mine støvletter, er det en skinnkant som dekker innsiden av glidelåsen.

Samme her. Eller det er ikke glidlås overhodet.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253706205' post='4216948]

Jeg har også skinnkant, men øverst funker den ikke,, hvis du skjønner. Strømpebuksen satt til og med FAST i glidelåsen. Det var GEOX - ikke akkurat billige støvler. Men jeg kjøpte dem i fjor, så det er for sent å reklamere.

Skrevet

Jeg har også skinnkant, men øverst funker den ikke,, hvis du skjønner. Strømpebuksen satt til og med FAST i glidelåsen. Det var GEOX - ikke akkurat billige støvler. Men jeg kjøpte dem i fjor, så det er for sent å reklamere.

Det var ergelig. Hva med å bruke et par knestrømper, som du bretter over kanten?

Skrevet

Sexy! Hva slags farge foretrekker du på strømpebuksa? Ønsker du en til å kose med føttene dine etter en lang dag er det bare å ringe! :)

Skrevet

Klistre et plaster på innsiden av støvlene der glidelåsen henger seg fast?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253714002' post='4217059]

Det var ergelig. Hva med å bruke et par knestrømper, som du bretter over kanten?

Takk for svar.

Har bestemt at jeg får bruke dem til bukser og tights, og kjøpe noen nye til pene strømper og skjørt... Skal forresten innom en skomaker og se om han kan lime på mer beskyttelse på innsiden.

• 2 uker senere...
Skrevet

Klistre et plaster på innsiden av støvlene der glidelåsen henger seg fast?

Takk - jeg fant noe i en sybutikk som jeg kan klistre alle steder det er problemer! :)) KJempeenkelt, effektivt og usynlig.

Skrevet

Takk - jeg fant noe i en sybutikk som jeg kan klistre alle steder det er problemer! :)) KJempeenkelt, effektivt og usynlig.

Så bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...