Gå til innhold

Én jakke på plass :-)

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Ref. tidligere innlegg :-)

Da var en av jakkene til guttungen på plass igjen, en våken kompis hadde funnet den på grusbanen. SIkkert en eller annen som hadde tatt feil jakke og så slengt den fra seg. (for guttungen påstår at han ikke hadde tatt den ut av garderoben engang)

Da mangler vi bare soft-shell-jakka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sender stadig tekstmeldinger av typen "Adrians fotballsko ligger i målet på grusbanen" når jeg finner denslags merket med mer eller mindre fullstendige opplysninger. Jeg tar med for dem jeg kjenner, men orker ikke kjøre byen rundt for en drikkeflaske.

Det ligger mye fint utstyr i idrettshallene rundt omkring :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he;-)

Jeg skjønner at jeg har forholdsvis ryddige gutter, har ennå ikke mista så mye som en vott vi. Storebror er nå andreklassing og har full kontroll over klærne sine. Men jeg lurer _litt_ mer på andremann. Han er typen som slipper fra seg ørebandet sitt under et tre ute og kommer tilbake til meg etter noen minutter og spør: Mamma , husker du hvor du så meg sist med ørebandet mitt? Vi kan nok ha litt i vente der ja..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...