Gjest GA Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ref. tidligere innlegg :-) Da var en av jakkene til guttungen på plass igjen, en våken kompis hadde funnet den på grusbanen. SIkkert en eller annen som hadde tatt feil jakke og så slengt den fra seg. (for guttungen påstår at han ikke hadde tatt den ut av garderoben engang) Da mangler vi bare soft-shell-jakka... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så flott da. Bra at noen er flinke å ta ansvar når de finner ting slik:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg sender stadig tekstmeldinger av typen "Adrians fotballsko ligger i målet på grusbanen" når jeg finner denslags merket med mer eller mindre fullstendige opplysninger. Jeg tar med for dem jeg kjenner, men orker ikke kjøre byen rundt for en drikkeflaske. Det ligger mye fint utstyr i idrettshallene rundt omkring :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så bra. Da får vi håpe den siste jakken også dukker opp. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 He he;-) Jeg skjønner at jeg har forholdsvis ryddige gutter, har ennå ikke mista så mye som en vott vi. Storebror er nå andreklassing og har full kontroll over klærne sine. Men jeg lurer _litt_ mer på andremann. Han er typen som slipper fra seg ørebandet sitt under et tre ute og kommer tilbake til meg etter noen minutter og spør: Mamma , husker du hvor du så meg sist med ørebandet mitt? Vi kan nok ha litt i vente der ja..:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.