UlrikkeE Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Snuppa fyller 4 år og skal ha skikkelig barnehagebursdag for første gang. Tenker som så at det hadde vært koselig for henne å ha selskapet på selve bursdagen. Dilemmaet mitt er at dette er en fredag. "Alle" snakker ofte om hvor slitne barna er etter en hel uke i barnehagen osv... Hva synes dere med fireåringer? Hadde dere syntes det var pyton med bursdag fra f.eks. 17-19 en fredag? Tenker også som så at det er greit å frigjøre helga til andre ting... Men som sagt, aller mest på at hun hadde likt å ha selskap på selve dagen sin... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg kunne fint ha arrangert bursdagsselskap for en 4-åring på fredag ettermiddag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fredager er vel lik ok som noen annen dag (selv om jeg personlig liker å skjerme helgen), men jeg synes 17-19 er vel sent for fireåringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fredager er vel lik ok som noen annen dag (selv om jeg personlig liker å skjerme helgen), men jeg synes 17-19 er vel sent for fireåringer. Jeg synes det var en fin tid, jeg. Da stuper de i seng før åtte og er fornøyde etter en herlig bursdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ups, beklager, men svaret mitt kom visst under Elextra. Det var ikke meningen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det hadde vært helt ok for oss, vi var i mange 4-årsdager som var omtrent på den tiden du har planlagt. Ikke noe problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Personlig synes jeg det blir for sent. Her legger 4-åringen seg klokka halv syv. Men om det er det eneste tidspunktet som passer for dere, så hadde han selvfølgelig fått komme uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Fredager er vel lik ok som noen annen dag (selv om jeg personlig liker å skjerme helgen), men jeg synes 17-19 er vel sent for fireåringer. Men feks. 1630 til 1830 blir fort vanskelig for foreldre som har vært på jobb da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Personlig synes jeg det blir for sent. Her legger 4-åringen seg klokka halv syv. Men om det er det eneste tidspunktet som passer for dere, så hadde han selvfølgelig fått komme uansett. Snuppa er ofte på vei til sengs kl 19 selv hun altså... Men vi var i 3-årsdag en mandag på samme tidspunkt, og tidligere blir vanskelig for mange fordi de er på jobb, tenker jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Det hadde vært helt ok for oss, vi var i mange 4-årsdager som var omtrent på den tiden du har planlagt. Ikke noe problem. Flott 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Jeg synes det var en fin tid, jeg. Da stuper de i seng før åtte og er fornøyde etter en herlig bursdag. Hehe, ikke sant... Tenker som så at tidligere ofte hadde vært vanskelig for oss med tanke på jobb... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Jeg kunne fint ha arrangert bursdagsselskap for en 4-åring på fredag ettermiddag. da er det ikke bare meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Snuppa er ofte på vei til sengs kl 19 selv hun altså... Men vi var i 3-årsdag en mandag på samme tidspunkt, og tidligere blir vanskelig for mange fordi de er på jobb, tenker jeg... Dere bor ikke så nærme barnehagen at dere kan hente ungene der, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg synes fredag ettermiddag høres helt greit ut. Men jo tidligere jo bedre tror jeg. Noen 4-åringer legger seg jo kl. 19 vanligvis. (Evt. kan du jo tilby å hente noen direkte fra barnehagen da du henter snuppa di) Min erfaring er også at du ikke inviterer veldig mange. Da blir barna mye fortere slitne. Men noen få så koser de seg og slapper bedre av:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Dere bor ikke så nærme barnehagen at dere kan hente ungene der, da? Jo, i prinsippet gjør vi forsåvidt det - men jeg har ikke VELDIG lyst til å ha med meg 9-10 unger hjem fra bhg rett etter jobb... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Jeg synes fredag ettermiddag høres helt greit ut. Men jo tidligere jo bedre tror jeg. Noen 4-åringer legger seg jo kl. 19 vanligvis. (Evt. kan du jo tilby å hente noen direkte fra barnehagen da du henter snuppa di) Min erfaring er også at du ikke inviterer veldig mange. Da blir barna mye fortere slitne. Men noen få så koser de seg og slapper bedre av:-) Jeg er helt enig i dette med antallet - men "dessverre" så er vi nok oppe i 9-10 fra barnehagen hvis vi ikke skal utstenge noen av de på samme gruppe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Men feks. 1630 til 1830 blir fort vanskelig for foreldre som har vært på jobb da... Når vi har hatt bursdag etter barnehagen har vi hentet alle de aktuelle barna i barnehagen og fulgt dem hjem til oss. Stor stas for alle (og også for de andre foreldrene) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 da er det ikke bare meg Nei, og en fordel med fredag ettermiddag synes jeg også er at barna da har "fri" dagen etter, så de ikke skal opp igjen og stresse til barnehagen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Når vi har hatt bursdag etter barnehagen har vi hentet alle de aktuelle barna i barnehagen og fulgt dem hjem til oss. Stor stas for alle (og også for de andre foreldrene) :-) Jeg ser poenget altså... Men jeg TROR kanskje snuppa som er i verste prinsessealderen synes det mister litt "magien" hvis alle kommer i møkkete barnehageklær... Men kanskje jeg skal spørre henne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jo, i prinsippet gjør vi forsåvidt det - men jeg har ikke VELDIG lyst til å ha med meg 9-10 unger hjem fra bhg rett etter jobb... Du kan ikke ta fri halve eller hele dagen, da? Enten avspasering eller en feriedag? Mange gjør det i forbindelse med bursdager 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.