PieLill Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kan du ikke snakke med foreldrene til noen av 8-åringens venner? Kanskje det ville passe ypperlig at han/hun kunne overnatte hos noen av dem akkurat denne ene natta (hvis det er en engangsforeteelse det er snakk om)? Tiltredes. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nei, synes en 8 åring er for liten til å være alene sent på kvelden og natten. Vi har latt 11 åringen være alene på kvelden et par timer. Da har hun hatt venninne på besøk og vi har fått ok fra venninnens foreldre på dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg tror aldri mine unger hadde våkna dersom brannalarmen hadde gått... Hva med å be ei ungdomsskolejente om å sitte barnevakt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det hadde jeg ikke turt, hverken med hun som blir 8 i januar eller med10-åringen min. Mye bedre å høre om det er mulighet for at han kan overnatte hos en kompis, vi har vært vertskap flere ganger for klassekompiser som trenger et sted å sove når foreldrene skal bort om natta. Det er bare hyggelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Eg hadde aldri gjort det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Sønnen min (på 7) har vært aleine 1-2 timer mens han sov (gikk faktisk fra ham mens han lå i senga men før han sovna.Han hadde telefonen på nattbordet. Han våkner aldri av brannalarm, men jeg hadde varslet naboen om at hvis brannalarmen gikk måtte de gå inn til ham (de fikk selvsagt låne nøkkel) Han viste og at han kunne gå dit hvis han våkna (vi bor i samme oppgang). Dette er noe jeg bare har gjort en gang og fordi sønnen min syns det var greit. Prøver ellers å få til at han overnatter borte når det er mulig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda77 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg hadde nok gjordt det, men ville da hatt en to veis babysitter. det finnes billige babysittere som virker opptil 1 km om det ikke er forstyrrelser i mellom. Så om du bare er 200 meter unna ser jeg ikke noe problem med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hva med å spørre faren om dere for denne ene gangen kan bytte helg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.