Gå til innhold

3 åring på høye hæler...

Gjest me et moi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest latterlige sko

Ungen min skal gå med behagelige sko som ikke ødelegger føttene. Det blir ikke aktuelt å gi henne sko som dette før hun er tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest latterlige sko

Ungen min skal gå med behagelige sko som ikke ødelegger føttene. Det blir ikke aktuelt å gi henne sko som dette før hun er tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest me et moi

Jeg er så enig så enig, når jeg så bildet i utsnitt syntes jeg både tærne og beina så ut som hos en voksen. Me not like! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gå-foten.

Ikke bare har de latt seg overbevise om at dyssfunksjonelle, upraktiske og skadelige sko er en feminin dyd.

De betaler også i dyre dommer for denne fottorturen.

Bare kvinner er villige til å gå med på at funksjonalitet og komfort i sko, klær og andre ting, er et maskulint uttrykk. Men det blir mer og mer kvinnelig jo vondere og mer ubrukelig det blir.

Dette er bare en ytterlighet av idiotien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare har de latt seg overbevise om at dyssfunksjonelle, upraktiske og skadelige sko er en feminin dyd.

Bare kvinner er villige til å gå med på at funksjonalitet og komfort i sko, klær og andre ting, er et maskulint uttrykk. Men det blir mer og mer kvinnelig jo vondere og mer ubrukelig det blir.

Jeg er så hjertens enig i hvert eneste ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Kunne ikke vært mer enig!

Konskvensene er jo dessverre, at mange mødre kommer til å hive seg på den sinnsyke trenden....:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i innholdet, mens i overskriften din kunne du sikkert spart litt på kruttet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Enig i innholdet, mens i overskriften din kunne du sikkert spart litt på kruttet. :)

Hvorfor det? Det er da vitterlig kvinner som kjøper slike vanvittige ting til barna sine...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Det er da vitterlig kvinner som kjøper slike vanvittige ting til barna sine...!

Overskriften sier jo at kvinner er dumme - generelt - mens innholdet handler om høyhælte sko. Ser du forskjellen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Overskriften sier jo at kvinner er dumme - generelt - mens innholdet handler om høyhælte sko. Ser du forskjellen? :-)

Mulig;)

Det burde kanskje stått at: " Kvinner må være verdens største moteidioter!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de ønsker å ødelegge små barneføtter er mer enn jeg klarer å fatte!!!

Scientologene sier mor ikke skal skrike under fødselen fordi barnet skal ha det stille når det kommer ut, men etter at det er kommet ut kan man ødelegge det så mye man vil???

(Satt litt på spissen...)

Stakkars nydelige jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innrømme at begge mine jenter (nå 5 og 8) har hatt hvert sitt pensko-par som har hatt høye hæler...

Hun eldste var vel 5 da hun fikk sine svarte pensko med hæl, og hun minste var vel 4.

De har brukt dem i bursdager - og har vært kjempestolte over seg selv. Synes ikke det er noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ønsker å ødelegge små barneføtter er mer enn jeg klarer å fatte!!!

Scientologene sier mor ikke skal skrike under fødselen fordi barnet skal ha det stille når det kommer ut, men etter at det er kommet ut kan man ødelegge det så mye man vil???

(Satt litt på spissen...)

Stakkars nydelige jente...

Vel.. jeg synes du overragerer litt.. du har sett 3 bilder (alle tatt på samme dag), så du vet ingenting om hvor ofte denne jenta går med høye hæler.

Sånn kjempe synd på henne, er det nok ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. jeg synes du overragerer litt.. du har sett 3 bilder (alle tatt på samme dag), så du vet ingenting om hvor ofte denne jenta går med høye hæler.

Sånn kjempe synd på henne, er det nok ikke..

Enig med deg - synes folk overdriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...