Gjest me et moi Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Akk og ve...... http://www.kjendis.no/2009/09/25/kjendis/suri_cruise/tom_cruise/katie_holmes/sko/8290982/ Bare meg som synes dette er i overkant? Noe for ditt barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest latterlige sko Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ungen min skal gå med behagelige sko som ikke ødelegger føttene. Det blir ikke aktuelt å gi henne sko som dette før hun er tenåring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest latterlige sko Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ungen min skal gå med behagelige sko som ikke ødelegger føttene. Det blir ikke aktuelt å gi henne sko som dette før hun er tenåring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me et moi Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ungen min skal gå med behagelige sko som ikke ødelegger føttene. Det blir ikke aktuelt å gi henne sko som dette før hun er tenåring. Jeg er så enig så enig, når jeg så bildet i utsnitt syntes jeg både tærne og beina så ut som hos en voksen. Me not like! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gå-foten. Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke bare har de latt seg overbevise om at dyssfunksjonelle, upraktiske og skadelige sko er en feminin dyd. De betaler også i dyre dommer for denne fottorturen. Bare kvinner er villige til å gå med på at funksjonalitet og komfort i sko, klær og andre ting, er et maskulint uttrykk. Men det blir mer og mer kvinnelig jo vondere og mer ubrukelig det blir. Dette er bare en ytterlighet av idiotien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Høye heler og leppestift (bortsett fra ved utkledning) har ingenting på en 3-åring å gjøre. Synes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke bare har de latt seg overbevise om at dyssfunksjonelle, upraktiske og skadelige sko er en feminin dyd. De betaler også i dyre dommer for denne fottorturen. Bare kvinner er villige til å gå med på at funksjonalitet og komfort i sko, klær og andre ting, er et maskulint uttrykk. Men det blir mer og mer kvinnelig jo vondere og mer ubrukelig det blir. Dette er bare en ytterlighet av idiotien. Jeg er så hjertens enig i hvert eneste ord! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke bare har de latt seg overbevise om at dyssfunksjonelle, upraktiske og skadelige sko er en feminin dyd. De betaler også i dyre dommer for denne fottorturen. Bare kvinner er villige til å gå med på at funksjonalitet og komfort i sko, klær og andre ting, er et maskulint uttrykk. Men det blir mer og mer kvinnelig jo vondere og mer ubrukelig det blir. Dette er bare en ytterlighet av idiotien. Kunne ikke vært mer enig! Konskvensene er jo dessverre, at mange mødre kommer til å hive seg på den sinnsyke trenden....( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke bare har de latt seg overbevise om at dyssfunksjonelle, upraktiske og skadelige sko er en feminin dyd. De betaler også i dyre dommer for denne fottorturen. Bare kvinner er villige til å gå med på at funksjonalitet og komfort i sko, klær og andre ting, er et maskulint uttrykk. Men det blir mer og mer kvinnelig jo vondere og mer ubrukelig det blir. Dette er bare en ytterlighet av idiotien. Enig i innholdet, mens i overskriften din kunne du sikkert spart litt på kruttet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Enig i innholdet, mens i overskriften din kunne du sikkert spart litt på kruttet. Hvorfor det? Det er da vitterlig kvinner som kjøper slike vanvittige ting til barna sine...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvorfor det? Det er da vitterlig kvinner som kjøper slike vanvittige ting til barna sine...! Overskriften sier jo at kvinner er dumme - generelt - mens innholdet handler om høyhælte sko. Ser du forskjellen? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Overskriften sier jo at kvinner er dumme - generelt - mens innholdet handler om høyhælte sko. Ser du forskjellen? :-) Mulig;) Det burde kanskje stått at: " Kvinner må være verdens største moteidioter!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gå-foten. Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvorfor det? Det er da vitterlig kvinner som kjøper slike vanvittige ting til barna sine...! Og til seg selv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Og til seg selv... Ikke minst, men det er vel nærmest mishandling av små barneføtter dette! Selv bruker jeg hæler kun til fest;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 At de ønsker å ødelegge små barneføtter er mer enn jeg klarer å fatte!!! Scientologene sier mor ikke skal skrike under fødselen fordi barnet skal ha det stille når det kommer ut, men etter at det er kommet ut kan man ødelegge det så mye man vil??? (Satt litt på spissen...) Stakkars nydelige jente... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Og til seg selv... Ikke jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Må bare innrømme at begge mine jenter (nå 5 og 8) har hatt hvert sitt pensko-par som har hatt høye hæler... Hun eldste var vel 5 da hun fikk sine svarte pensko med hæl, og hun minste var vel 4. De har brukt dem i bursdager - og har vært kjempestolte over seg selv. Synes ikke det er noe galt i det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 At de ønsker å ødelegge små barneføtter er mer enn jeg klarer å fatte!!! Scientologene sier mor ikke skal skrike under fødselen fordi barnet skal ha det stille når det kommer ut, men etter at det er kommet ut kan man ødelegge det så mye man vil??? (Satt litt på spissen...) Stakkars nydelige jente... Vel.. jeg synes du overragerer litt.. du har sett 3 bilder (alle tatt på samme dag), så du vet ingenting om hvor ofte denne jenta går med høye hæler. Sånn kjempe synd på henne, er det nok ikke.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Vel.. jeg synes du overragerer litt.. du har sett 3 bilder (alle tatt på samme dag), så du vet ingenting om hvor ofte denne jenta går med høye hæler. Sånn kjempe synd på henne, er det nok ikke.. Enig med deg - synes folk overdriver her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Enig med deg - synes folk overdriver her. Til de grader :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.