jubalong70 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vel.. jeg synes du overragerer litt.. du har sett 3 bilder (alle tatt på samme dag), så du vet ingenting om hvor ofte denne jenta går med høye hæler. Sånn kjempe synd på henne, er det nok ikke.. Jeg har sett bare de bildene tatt den dagen med de skoene. Men jeg har sett andre bilder, tatt (antageligvis) på andre dager med andre uegnede sko for 3-årige føtter. Men du har rett, jeg dømte hardt på bakgrunn av et øyeblikks bilder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har sett bare de bildene tatt den dagen med de skoene. Men jeg har sett andre bilder, tatt (antageligvis) på andre dager med andre uegnede sko for 3-årige føtter. Men du har rett, jeg dømte hardt på bakgrunn av et øyeblikks bilder. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.