Gå til innhold

Oppdatering, dette er trist

Gjest Pyttan

Anbefalte innlegg

Det endelige svaret kom i dag. Barnet har en type kreft som ikke reagerer på cellegift. De kan ikke gi noen behandling og svulstene har vokst mye på de to ukene hun har ligget på sykehus.

Hun har dren i hodet for å lette på trykket, men ligger enda i respirator.

Jeg besøkte henne for noen dager siden. Det var en kjempetøff opplevelse, men jeg er glad jeg klarte å være til stede for foreldrene slik at de fikk en klem og pratet litt.

Jeg strøk henne over kinnet og holdt hånden hennes litt mens jeg sa hun var en sterk og fin jente og at vi alle var glad i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig, veldig trist å lese.

Selvom du ikke kjenner meg så sender jeg deg og familien din gode tanker. Jeg håper at dere klarer å støtte hverandre gjennom tiden som ligger foran dere.

Beste hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er linker og informasjon på hjemmesiden til Vi som har et barn for lite. En forening der vi helst ikke vil ha flere medlemmer.... Men god å ha for de som trenger det... www.etbarnforlite.no

Varme tanker fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å høre. Godt at du forsøker å støtte opp familien det gjelder.

Greier ikke å holde tårene tilbake når jeg leser slike historier. Jeg går og koser barna mine ekstra mye og tenker på hvor heldige vi er som er friske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...