Gjest Pyttan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det endelige svaret kom i dag. Barnet har en type kreft som ikke reagerer på cellegift. De kan ikke gi noen behandling og svulstene har vokst mye på de to ukene hun har ligget på sykehus. Hun har dren i hodet for å lette på trykket, men ligger enda i respirator. Jeg besøkte henne for noen dager siden. Det var en kjempetøff opplevelse, men jeg er glad jeg klarte å være til stede for foreldrene slik at de fikk en klem og pratet litt. Jeg strøk henne over kinnet og holdt hånden hennes litt mens jeg sa hun var en sterk og fin jente og at vi alle var glad i henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det er bare trist og meningsløst når slikt skjer. Varme tanker og klem fra meg og mine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har nok ikke fulgt med på hva du har skrevet før, men dette var vondt å lese... :-( *klump i magen* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Veldig, veldig trist å lese. Selvom du ikke kjenner meg så sender jeg deg og familien din gode tanker. Jeg håper at dere klarer å støtte hverandre gjennom tiden som ligger foran dere. Beste hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det er linker og informasjon på hjemmesiden til Vi som har et barn for lite. En forening der vi helst ikke vil ha flere medlemmer.... Men god å ha for de som trenger det... www.etbarnforlite.no Varme tanker fra meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Uff, så usigelig trist. Jeg sender varme tanker til deg og familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Så trist å høre. Godt at du forsøker å støtte opp familien det gjelder. Greier ikke å holde tårene tilbake når jeg leser slike historier. Jeg går og koser barna mine ekstra mye og tenker på hvor heldige vi er som er friske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signaturløs Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Huff, dette var utrolig trist å lese. Så meningsløst og tragisk. Fint at du klarer å vise denne familien at du bryr deg. Trist hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 :-( Ufattelig trist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.