Kornblomst1365380874 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Noen som har brukt dette middlet til barn? Datteren min på 10 år har fått dette av legen på sykehuset pga. forstoppelse. Hun startet i dag med dette, men det smaker ikke godt selv om vi blander det ut i saft. Noen tips til hva som kan ta noe av smaken? Hvor virkningsfullt er dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har hatt samme problem med ørten penicillin-kurer. Det som funker best er å blande i saft, men at man samtidig klyper igjen nesen når man svelger det ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kornblomst1365380874 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Har hatt samme problem med ørten penicillin-kurer. Det som funker best er å blande i saft, men at man samtidig klyper igjen nesen når man svelger det ned. Det har vi prøvd uten at det hjelper noe særlig..... I kveld gikk det lettere da jeg blandet innholdet i et vanlig melkeglass (passet akkurat til mengden) og gav henne 3 sugerør til å drikke det med. Det gjorde susen!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dette kan vi litt om :) Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dette kan vi mye om i heimen hos oss... Det som virkelig funker er følgende: Bland 1 dose Movicol med riktig mengde appelsinjuice, putt det i fryseren. Del isklumpen (den blir ikke super hard) i biter kjør den i blender med litt mer juice eller solo (ja da, for mye sukker men målet helger virkelig middelet her!). Ikke veldig mye ekstra veske! Dette blir til en veldig akseptabel slush som går ned uten problemer - husets datter har måttet bruke Movicol i flere uker... Jeg lager gjerne 6-8 porsjoner som jeg fryser ned samtidig! Og ja, jeg ringte til produsenten for å sjekke om det gikk ann å fryse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.