Gå til innhold

Skal jeg stå opp nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere? Har visse startproblemer i dag. Finner ingen grunn til å stå opp.

Skrevet

Jeg stemmer for!

Fint vær og caffe latte som motivasjon?

Skrevet

Jeg har stått opp, men finner ikke så mange grunner til å forbli oppe..

Uansett er det vel bedre å stå opp. Dagen kan bli bedre enn vi tror, og man kan jo alltids legge seg igjen om en vil det. Jeg er egentlig bare tiltaksløs. Har kommet inn i en litt dårlig sirkel de siste par ukene og sliter med motivasjonen.

I dag skal jeg gå meg en lang tur, uansett hvordan været blir.

Du kan stå opp og tenne lys, lage deg noe varmt å drikke, spise en god frokost:o)

Skrevet

Jeg stemmer for!

Fint vær og caffe latte som motivasjon?

Tja.

Skrevet

Jeg har stått opp, men finner ikke så mange grunner til å forbli oppe..

Uansett er det vel bedre å stå opp. Dagen kan bli bedre enn vi tror, og man kan jo alltids legge seg igjen om en vil det. Jeg er egentlig bare tiltaksløs. Har kommet inn i en litt dårlig sirkel de siste par ukene og sliter med motivasjonen.

I dag skal jeg gå meg en lang tur, uansett hvordan været blir.

Du kan stå opp og tenne lys, lage deg noe varmt å drikke, spise en god frokost:o)

Tja.

Gjest nordpolen
Skrevet

Hva er det du liker å gjøre da? Hva er det som er så slitsomt med å stå opp?

Skrevet

Tja.

De stenger snart hos den sportsbutikken som har salg på patagonia. Du trenger å sjekke en gang til hvor fine jakkene var...*s*

Skrevet

De stenger snart hos den sportsbutikken som har salg på patagonia. Du trenger å sjekke en gang til hvor fine jakkene var...*s*

Lol. Det er akkurat det jeg ligger å tenker på. Eneste grunn jeg kan finne. Okei.

Skrevet

Hva er det du liker å gjøre da? Hva er det som er så slitsomt med å stå opp?

Jeg liker å ligge og være apatisk.

Skrevet

Lol. Det er akkurat det jeg ligger å tenker på. Eneste grunn jeg kan finne. Okei.

Sjekk om de har ullplaggene til patagonia på salg også. Takk!

Skrevet

Sjekk om de har ullplaggene til patagonia på salg også. Takk!

Ingen ullplagg, desverre. Eller heldigvis ingen ullplagg på salg. I dag ble det dyrt å stå opp. Jeg må slutte å spise, slutte å røyke og begynne å spise piller, upper's hver morgen, paracet til lunsj og downers på kveldstid. Men ingen skal komme å si at jeg ikke har god smak når det gjelder jakker. Den skal jeg ha.

Gjest nordpolen
Skrevet

Jeg liker å ligge og være apatisk.

Hvis du liker å ligge så kan du vel bare ligge? Om dette ikke skjer hver dag så kan du kanskje unne deg noen timer i senga? Etter noen timer vil du kanskje oppdage at du har det litt kjedelig?

Jeg oppdaget at jeg hadde ligget for lenge en gang da katten min fanget mus til meg, og la den på gulvet ved siden av senga mi :-). Da skjønte jeg at jeg måtte opp en tur uansett hvor syk jeg var.

Skrevet

Nå er vel vitsen borte? Det er jo snart sengetid uansett.

Og det du ikke gjør i dag kan du jo alltids gjøre i morgen.

:- )

Skrevet

Jeg syns du skal stå opp. Så slipper jeg være misunnelig på at du ligger å koser deg under dyna. ;P

Gjest nordpolen
Skrevet

Hvis du ikke har stått opp nå må jeg sende noen for å vekke deg og hjelpe deg opp:-@

Skrevet

Beklager! Så innlegget ditt først nå! Håper du ikke har blitt liggende og vente på mitt gode råd i denn viktige saken:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Beklager! Så innlegget ditt først nå! Håper du ikke har blitt liggende og vente på mitt gode råd i denn viktige saken:-)

Har så klart ventet på din ekspertuttalelse. Mener du at jeg kan stå opp nå?

Skrevet

Har så klart ventet på din ekspertuttalelse. Mener du at jeg kan stå opp nå?

Nei, nå har det liksom "gått over", så nå kan du like gjerne bli liggende til første søndag i advent!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...