cathlin Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Hva mener dere? Har visse startproblemer i dag. Finner ingen grunn til å stå opp. 0 Siter
frosken Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Jeg stemmer for! Fint vær og caffe latte som motivasjon? 0 Siter
Gjest 0oo Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Jeg har stått opp, men finner ikke så mange grunner til å forbli oppe.. Uansett er det vel bedre å stå opp. Dagen kan bli bedre enn vi tror, og man kan jo alltids legge seg igjen om en vil det. Jeg er egentlig bare tiltaksløs. Har kommet inn i en litt dårlig sirkel de siste par ukene og sliter med motivasjonen. I dag skal jeg gå meg en lang tur, uansett hvordan været blir. Du kan stå opp og tenne lys, lage deg noe varmt å drikke, spise en god frokost:o) 0 Siter
cathlin Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 Jeg stemmer for! Fint vær og caffe latte som motivasjon? Tja. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 Jeg har stått opp, men finner ikke så mange grunner til å forbli oppe.. Uansett er det vel bedre å stå opp. Dagen kan bli bedre enn vi tror, og man kan jo alltids legge seg igjen om en vil det. Jeg er egentlig bare tiltaksløs. Har kommet inn i en litt dårlig sirkel de siste par ukene og sliter med motivasjonen. I dag skal jeg gå meg en lang tur, uansett hvordan været blir. Du kan stå opp og tenne lys, lage deg noe varmt å drikke, spise en god frokost:o) Tja. 0 Siter
Gjest nordpolen Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Hva er det du liker å gjøre da? Hva er det som er så slitsomt med å stå opp? 0 Siter
frosken Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Tja. De stenger snart hos den sportsbutikken som har salg på patagonia. Du trenger å sjekke en gang til hvor fine jakkene var...*s* 0 Siter
cathlin Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 De stenger snart hos den sportsbutikken som har salg på patagonia. Du trenger å sjekke en gang til hvor fine jakkene var...*s* Lol. Det er akkurat det jeg ligger å tenker på. Eneste grunn jeg kan finne. Okei. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 Hva er det du liker å gjøre da? Hva er det som er så slitsomt med å stå opp? Jeg liker å ligge og være apatisk. 0 Siter
frosken Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Lol. Det er akkurat det jeg ligger å tenker på. Eneste grunn jeg kan finne. Okei. Sjekk om de har ullplaggene til patagonia på salg også. Takk! 0 Siter
cathlin Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 Sjekk om de har ullplaggene til patagonia på salg også. Takk! Ingen ullplagg, desverre. Eller heldigvis ingen ullplagg på salg. I dag ble det dyrt å stå opp. Jeg må slutte å spise, slutte å røyke og begynne å spise piller, upper's hver morgen, paracet til lunsj og downers på kveldstid. Men ingen skal komme å si at jeg ikke har god smak når det gjelder jakker. Den skal jeg ha. 0 Siter
Gjest nordpolen Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Jeg liker å ligge og være apatisk. Hvis du liker å ligge så kan du vel bare ligge? Om dette ikke skjer hver dag så kan du kanskje unne deg noen timer i senga? Etter noen timer vil du kanskje oppdage at du har det litt kjedelig? Jeg oppdaget at jeg hadde ligget for lenge en gang da katten min fanget mus til meg, og la den på gulvet ved siden av senga mi :-). Da skjønte jeg at jeg måtte opp en tur uansett hvor syk jeg var. 0 Siter
Orio Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Nå er vel vitsen borte? Det er jo snart sengetid uansett. Og det du ikke gjør i dag kan du jo alltids gjøre i morgen. :- ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Jeg syns du skal stå opp. Så slipper jeg være misunnelig på at du ligger å koser deg under dyna. ;P 0 Siter
Gjest nordpolen Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Hvis du ikke har stått opp nå må jeg sende noen for å vekke deg og hjelpe deg opp:-@ 0 Siter
morsan Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Beklager! Så innlegget ditt først nå! Håper du ikke har blitt liggende og vente på mitt gode råd i denn viktige saken:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Skrevet 11. oktober 2009 Beklager! Så innlegget ditt først nå! Håper du ikke har blitt liggende og vente på mitt gode råd i denn viktige saken:-) Har så klart ventet på din ekspertuttalelse. Mener du at jeg kan stå opp nå? 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Har så klart ventet på din ekspertuttalelse. Mener du at jeg kan stå opp nå? Nei, nå har det liksom "gått over", så nå kan du like gjerne bli liggende til første søndag i advent! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.