Gå til innhold

De døde


Gjest Livredd for å dø

Anbefalte innlegg

Gjest Livredd for å dø

I løpet av årene gjennom hundrevis av år har billioner forlatt denne verdenen. Jeg tror de vandrer rundt oss ennå. Jeg føler at huset er fullt av døde mennesker som vandrer rundt. Jeg føler de ønsker å drepe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • FGT

    40

  • hidi, the scorpion

    6

  • signaturløs

    5

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    2

Nei,de ønsker ikke å drepe deg,hvorfor skulle de ønske det foressten?

Døde mennesker er som levende mennesker,bortsett fra at de bare er ånd,kroppen mistet de da de døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naturalia

Det er mange uoppklarte mord.

Hvis avdøde sjeler dro rundt og drepte mennesker ville det nok ha skjedd langt flere mord :-). Ta det helt med ro du, sjeler er snille og gode, ihvertfall de jeg har hatt kontakt med. De hjelper deg når du ikke takler livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tror du at du valgte å poste dette på forum for psykiatri?

Det er sykt å tro at de døde vil drepe en,men det er ikke sykt å tro at de døde er rundt oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis avdøde sjeler dro rundt og drepte mennesker ville det nok ha skjedd langt flere mord :-). Ta det helt med ro du, sjeler er snille og gode, ihvertfall de jeg har hatt kontakt med. De hjelper deg når du ikke takler livet.

Enig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livredd for å dø

Det er sykt å tro at de døde vil drepe en,men det er ikke sykt å tro at de døde er rundt oss :-)

Hvis man havner i helvete og så kommer tilbake her for å gjøre ondt er det ikke rart at de ønsker å drepe oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nei,de ønsker ikke å drepe deg,hvorfor skulle de ønske det foressten?

Døde mennesker er som levende mennesker,bortsett fra at de bare er ånd,kroppen mistet de da de døde.

Døde mennesker er som levende mennesker.....?

Kjære tid hvor galt det kan gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man havner i helvete og så kommer tilbake her for å gjøre ondt er det ikke rart at de ønsker å drepe oss.

Jeg tror ikke det finnes en plass som heter Helvete,men tror det finnes flere nivåer på den andre siden. Jeg tror at "som man sår skal man høste". Det man gjør vondt mot andre mennesker får man tilbake,og det man gjør godt mot andre får man tilbake. Men det finnes lavere nivåer også da,alle mennesker er ikke gode. Men de kan ikke skade deg fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døde mennesker er som levende mennesker.....?

Kjære tid hvor galt det kan gå!

Tror du at du forandrer deg så mye bare fordi du dør da?

Man blir ikke "hellig" selv om man mister kroppen sin. Jeg respekterer din tro,håper du respekterer min ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livredd for å dø

Jeg tror ikke det finnes en plass som heter Helvete,men tror det finnes flere nivåer på den andre siden. Jeg tror at "som man sår skal man høste". Det man gjør vondt mot andre mennesker får man tilbake,og det man gjør godt mot andre får man tilbake. Men det finnes lavere nivåer også da,alle mennesker er ikke gode. Men de kan ikke skade deg fysisk.

Jeg kunne ønske man fikk fred når man døde. Å gå rundt i denne verdenen i all evighet er deprimerende å tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,de ønsker ikke å drepe deg,hvorfor skulle de ønske det foressten?

Døde mennesker er som levende mennesker,bortsett fra at de bare er ånd,kroppen mistet de da de døde.

Verden vil bedras

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ønske man fikk fred når man døde. Å gå rundt i denne verdenen i all evighet er deprimerende å tenkte på.

Hvis det er en plass der en får fred, så er det når en er død, uten tanker, uten følelser, uten bevisshet, som før du ble unnfanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Døden skremmer!

Hvis det er en plass der en får fred, så er det når en er død, uten tanker, uten følelser, uten bevisshet, som før du ble unnfanget.

Det vet du ikke sikkert!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...