Gå til innhold

De døde


Gjest Livredd for å dø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • FGT

    40

  • hidi, the scorpion

    6

  • signaturløs

    5

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    2

Tror du at du forandrer deg så mye bare fordi du dør da?

Man blir ikke "hellig" selv om man mister kroppen sin. Jeg respekterer din tro,håper du respekterer min ;-)

Kroppen går jo i foråtelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ønske man fikk fred når man døde. Å gå rundt i denne verdenen i all evighet er deprimerende å tenkte på.

Det er jo ikke "denne verden" men dimensjonene er paralelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ånden er jo sjelen din?

Nei, ånden er ikke det samme som åndeskapninger i denne forbindelse, men livskraften som ebber ut. Sjelen er hele det levende menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Døden skremmer!

Nei, ånden er ikke det samme som åndeskapninger i denne forbindelse, men livskraften som ebber ut. Sjelen er hele det levende menneske.

Hvem eller hva er åndene som svever rundt oss eller hva det nå kalles da? Ble litt overbevist jeg at det du sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naturalia

Nei, ånden er ikke det samme som åndeskapninger i denne forbindelse, men livskraften som ebber ut. Sjelen er hele det levende menneske.

Ikke hos meg. Sjelen min ligger midt i brystet, innenfor ribbeina :). Den veier ca 20 gram og lever videre den dagen jeg dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke..... Å det er skremmende!

vi har oppvokst med den uvitenhet at spøkelser er mennesker som går igjen, derfor kan det virke skremende, men den fredligste plassen du kan gå er på en kirkgård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få stakkars folk til å tro at de døde lever videre, at de er rund sine nærmeste. Det er mange som lurer penger ut av folk på grunn av det

Herregud! Lurer penger ut av folk? Hva har det med dette å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naturalia

vi har oppvokst med den uvitenhet at spøkelser er mennesker som går igjen, derfor kan det virke skremende, men den fredligste plassen du kan gå er på en kirkgård

Har vært der noen ganger når jeg har vært veldig sint jeg, da var det ihvertfall ikke et eneste spøkelse som torde være i nærheten, snøfft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Lurer penger ut av folk? Hva har det med dette å gjøre?

Se på TV. Folk betaler penger fodi de tror at noen kan få kontakt med de døde, og snakke med dem. Et STORT bedrag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...