Gå til innhold

De døde


Gjest Livredd for å dø

Anbefalte innlegg

Hvis avdøde sjeler dro rundt og drepte mennesker ville det nok ha skjedd langt flere mord :-). Ta det helt med ro du, sjeler er snille og gode, ihvertfall de jeg har hatt kontakt med. De hjelper deg når du ikke takler livet.

Det er badrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • FGT

    40

  • hidi, the scorpion

    6

  • signaturløs

    5

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    2

Gjest Døden skremmer!

vi har oppvokst med den uvitenhet at spøkelser er mennesker som går igjen, derfor kan det virke skremende, men den fredligste plassen du kan gå er på en kirkgård

Jeg har ikke turt å bevege meg så mye på kirkegården...... Er redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri hørt om spøkelser som lurer penger ut av folk? :)

Ikke spøkelser men levende mennesker lurer penger av folk som har mistet sine kjære, for at det kan høre hvordan de har det. Stort bedrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke spøkelser men levende mennesker lurer penger av folk som har mistet sine kjære, for at det kan høre hvordan de har det. Stort bedrag.

Helt riktig, FGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Døden skremmer!

Jeg skulle kurert deg, hvis du hadde gått sammen med meg der, håper jeg da ?

Var like ved å si det selv! Det tror jeg faktisk på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på TV. Folk betaler penger fodi de tror at noen kan få kontakt med de døde, og snakke med dem. Et STORT bedrag

Det var ikke det vi snakket om her da,men ok.

Hvem sikter du til da?

Jeg har stor tro på dyktige mediumer,Lisa Williams er en av dem. Har lest boken hennes,og hun er et fantastisk menneske men mye kunnskap. Hun er født med evnen til å kommunisere med de døde,og hun hjelper på tusenvis av mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke turt å bevege meg så mye på kirkegården...... Er redd!

Ja det er uvitenheten som er skremmende, akkurat som en person som du ikke kjenner, kan se litt skummel ut, kanskje en innvandrer eller noe, men så lærer du om han, og da føler du deg trygg på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest naturalia

Kirkegården er der det er minst ånder,der det er mye folk er det mye ånder.

Så når jeg sitter her ganske alene så har jeg ikke så mye som en ånd ved min side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livredd for å dø

Kirkegården er der det er minst ånder,der det er mye folk er det mye ånder.

Åndene suger kraft fra oss levende ja. Det har jeg alltid visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...