Gjest GA Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Fra nyinnflyttet i nytt hus til å overta ei nedslitt rønne, fra "reisende i kåper og kjoler" til underbukseselger? Fra meget høy moral og snusfornuftig liten gutt til å tjuvpante flasker to ganger og krangle med butikkmannen? Skeptisk. Lurer veldig på hvordan husets 7-åring reagerer på filmen, hun kan Knerten&Lillebror utenat etter å ha hatt den som lydbokfavoritt i et par år nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det jeg har sett av den lille Knertenfiguren er at den ser dritskummel ut... Leste også forleden at det var for mye sex i filmen. Hva har de egentlig gjort med Knerten!?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hææææ? Har ikek hørt at det skal komme film om Knerten, jeg. Dette høres mystisk ut. Det at huset var nytt, var jo et ganske stort poeng i den første boka, i alle fall. Og sex? Kan ikke huske et pip om sex fra de 8-9 knerten-bøkene jeg leste for ungene for noen år siden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hææææ? Har ikek hørt at det skal komme film om Knerten, jeg. Dette høres mystisk ut. Det at huset var nytt, var jo et ganske stort poeng i den første boka, i alle fall. Og sex? Kan ikke huske et pip om sex fra de 8-9 knerten-bøkene jeg leste for ungene for noen år siden Har en mistanke om at filmen er noe annerledes enn bøkene gitt, men jeg har ikke sett den da. Tror jeg står over også, vil ha min barndoms Knerten i fred jeg. ) Og ungene er for store til å synes den er interessant også. Kanskje like greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det jeg har sett av den lille Knertenfiguren er at den ser dritskummel ut... Leste også forleden at det var for mye sex i filmen. Hva har de egentlig gjort med Knerten!?? Det reagerte jeg på også. Nå er det flere år siden jeg leste Lillebror og Knerten-bøkene, men jeg kan ikke huske at det var noe om sex der i det hele tatt. Skjønner ikke helt hvor de har tatt det fra? Og hvorfor? Det er jo en barnefilm beregnet på noen av de yngste kinogjengerne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det reagerte jeg på også. Nå er det flere år siden jeg leste Lillebror og Knerten-bøkene, men jeg kan ikke huske at det var noe om sex der i det hele tatt. Skjønner ikke helt hvor de har tatt det fra? Og hvorfor? Det er jo en barnefilm beregnet på noen av de yngste kinogjengerne... Herregud etter å ha lest om det, står det at hele familien leker i undertøyet. Det er da oppfattet som sex av noen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hææææ? Har ikek hørt at det skal komme film om Knerten, jeg. Dette høres mystisk ut. Det at huset var nytt, var jo et ganske stort poeng i den første boka, i alle fall. Og sex? Kan ikke huske et pip om sex fra de 8-9 knerten-bøkene jeg leste for ungene for noen år siden http://kampanje.filmweb.no/knerten/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Snuppa på snart 4 ser filmen i dag med mormor og morfar - kanskje like greit at jeg ikke er med... Jeg elsket alle AnneCath Vestlys bøker som liten, og har et ganske nostalgisk forhold til dem i dag... Best å ikke forandre på ting her, altså 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Snuppa på snart 4 ser filmen i dag med mormor og morfar - kanskje like greit at jeg ikke er med... Jeg elsket alle AnneCath Vestlys bøker som liten, og har et ganske nostalgisk forhold til dem i dag... Best å ikke forandre på ting her, altså ''Jeg elsket alle AnneCath Vestlys bøker som liten, og har et ganske nostalgisk forhold til dem i dag... Best å ikke forandre på ting her, altså ;)'' Noen ting kødder man bare ikke med! Knerten er en av de tingene. Sånn er det bare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 ''Jeg elsket alle AnneCath Vestlys bøker som liten, og har et ganske nostalgisk forhold til dem i dag... Best å ikke forandre på ting her, altså ;)'' Noen ting kødder man bare ikke med! Knerten er en av de tingene. Sånn er det bare. ..så spørs det om en film laget rett etter bøkene vi middelaldrende damer likte ville være etter dagens ungers smak... Ikke at jeg har sett filmen, da, men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 ..så spørs det om en film laget rett etter bøkene vi middelaldrende damer likte ville være etter dagens ungers smak... Ikke at jeg har sett filmen, da, men... Du sier noe der, men skal de først lage film av en barnebok som er så kjent og elsket av så mange så synes jeg de bør holde seg til "manus" så godt som råd er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Herregud etter å ha lest om det, står det at hele familien leker i undertøyet. Det er da oppfattet som sex av noen. Er det det som er bakgrunnen for oppstyret? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er det det som er bakgrunnen for oppstyret? Jepp Nå har jeg ikke sett filmen selv da men her kan du lese litt mer... http://www.aftenbladet.no/underholdning/film/1083845/Langer_ut_mot_laquoKnerten-sexraquo.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.