Gjest bmamma Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg skrev et innlegg her for 5 dager siden om at sønnen vår på 3,5 fortsatt vill bæsje i bleia. Jeg fikk et tips her inne om belønning i klistremerker og en premie etter 10 klistremerker. Skjønner ikke at jeg ikke har tenkt på det før. Jeg hang opp et ark med navnet hans på og kjøpte en bok med mange kule klistremerker. Fra første dag bæsjet han på do og det har han gjort nå i fem dager! Jeg sa han skulle få en premie etter 10 klistremerker. Han tenker ikke på premien i det hele tatt. Han synes det er toppen å sette på et nyttklistremerke etter han har bæsjet i do. Takk for alle tips:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Klistremerker er stor stas, ja. Så supert at tipsene virket, og flott at gutten er stolt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Supert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Haha! Min yngste syntes også det var nok å få sette en stjerne på kjøkkenkalenderen vår da han sluttet med bleier. Jeg lovte ham aldri noe som helst, gjorde bare et nummer av "seremonien" rundt stjerna, og etter en måneds tid var han helt renslig. Mannfolk er enkle organismer ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Så flott Flink gutt du har 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Haha! Min yngste syntes også det var nok å få sette en stjerne på kjøkkenkalenderen vår da han sluttet med bleier. Jeg lovte ham aldri noe som helst, gjorde bare et nummer av "seremonien" rundt stjerna, og etter en måneds tid var han helt renslig. Mannfolk er enkle organismer ;-)) Jepp:-) Og så viser det seg jo i dette tilfellet (og det er ganske vanlig tror jeg) at det slett ikke er evnen det står på, det er _viljen_. Derfor synes jeg det blir feil å lage noen voldsomme greier med store premier. Man kommer i grunnnen ganske langt med å forvente litt mer av småtassene.-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.