Gå til innhold

bæsjing etter bleieslutt-resultat.

Gjest bmamma

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg her for 5 dager siden om at sønnen vår på 3,5 fortsatt vill bæsje i bleia. Jeg fikk et tips her inne om belønning i klistremerker og en premie etter 10 klistremerker.

Skjønner ikke at jeg ikke har tenkt på det før.

Jeg hang opp et ark med navnet hans på og kjøpte en bok med mange kule klistremerker. Fra første dag bæsjet han på do og det har han gjort nå i fem dager!

Jeg sa han skulle få en premie etter 10 klistremerker. Han tenker ikke på premien i det hele tatt. Han synes det er toppen å sette på et nyttklistremerke etter han har bæsjet i do.

Takk for alle tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Min yngste syntes også det var nok å få sette en stjerne på kjøkkenkalenderen vår da han sluttet med bleier. Jeg lovte ham aldri noe som helst, gjorde bare et nummer av "seremonien" rundt stjerna, og etter en måneds tid var han helt renslig.

Mannfolk er enkle organismer ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Min yngste syntes også det var nok å få sette en stjerne på kjøkkenkalenderen vår da han sluttet med bleier. Jeg lovte ham aldri noe som helst, gjorde bare et nummer av "seremonien" rundt stjerna, og etter en måneds tid var han helt renslig.

Mannfolk er enkle organismer ;-))

Jepp:-)

Og så viser det seg jo i dette tilfellet (og det er ganske vanlig tror jeg) at det slett ikke er evnen det står på, det er _viljen_. Derfor synes jeg det blir feil å lage noen voldsomme greier med store premier. Man kommer i grunnnen ganske langt med å forvente litt mer av småtassene.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...