Gjest Mor til 4-åring Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har en jente på 4 år som slutta med bleier på dagtid i sommer. Bruker fortsatt bleier på natta. I det siste har hun begynt å "småskvette" i underbuksene, hun sier at hun "glemmer seg" når det skjer. Men kan det tyde på urinveisinfeksjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det kan tyde på det, men jenta mi klarer ikke få ut en dråpe når hun har uvi, selv flyr jeg på do og småtisser hele tiden, men det er så vondt at jeg holder på å tørne. Få tatt en urinprøve av morgenurin og lever på legekontoret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det kan tyde på det, men jenta mi klarer ikke få ut en dråpe når hun har uvi, selv flyr jeg på do og småtisser hele tiden, men det er så vondt at jeg holder på å tørne. Få tatt en urinprøve av morgenurin og lever på legekontoret. Min nå 7åring drev og skvettet mye i den alderen. Ho ventet nok rett og slett for lenge med å gå på do og så kom det tilslutt noen dråper. Kanskjedet er det som skjer hos din fireåring også.Det utviklet seg til en ond sirkel hos oss. Jo mer jeg maste jo verre ble det. Så en dag kom jeg medfølgende forslag. Hvis ho lovte å vaske seg på eget initiativ og skifte klær når ho hadde vært uheldig, så skulle jeg love å ikke mase om dogåing eller uhellene. (For det var ikkedet at ho var uheldig jeg syntes var ille, men at ho gikk med klærnesom om ingenting hadde hendt) Det syntes ho var greit og vi ble enige om det. Uhellene fortsatte et par uker til, så plutselig ble de borte... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg har hørt at barn ikke trenger å føle smerte ved UVI på samme måte som voksne. Lever en test på legekontoret så får du svar. Det er ille å kjefte på henne for skvettingen hvis det viser seg at hun har infeksjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mot til 4-åring Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Min nå 7åring drev og skvettet mye i den alderen. Ho ventet nok rett og slett for lenge med å gå på do og så kom det tilslutt noen dråper. Kanskjedet er det som skjer hos din fireåring også.Det utviklet seg til en ond sirkel hos oss. Jo mer jeg maste jo verre ble det. Så en dag kom jeg medfølgende forslag. Hvis ho lovte å vaske seg på eget initiativ og skifte klær når ho hadde vært uheldig, så skulle jeg love å ikke mase om dogåing eller uhellene. (For det var ikkedet at ho var uheldig jeg syntes var ille, men at ho gikk med klærnesom om ingenting hadde hendt) Det syntes ho var greit og vi ble enige om det. Uhellene fortsatte et par uker til, så plutselig ble de borte... Ja, har en mistanke om at det er det at hun venter for lenge. Men har tatt en urinprøve i dag som skal leveres lege, så får vi se. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mor til 4-åring Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg har hørt at barn ikke trenger å føle smerte ved UVI på samme måte som voksne. Lever en test på legekontoret så får du svar. Det er ille å kjefte på henne for skvettingen hvis det viser seg at hun har infeksjon. Ja, det er veldig dumt å kjefte hvis hun faktisk ikke kan hjelpe for det. Leverer urinprøve i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mor til 4-åring Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det kan tyde på det, men jenta mi klarer ikke få ut en dråpe når hun har uvi, selv flyr jeg på do og småtisser hele tiden, men det er så vondt at jeg holder på å tørne. Få tatt en urinprøve av morgenurin og lever på legekontoret. Ja, jeg leverer en prøve i dag, selv om jeg har en mistanke om at det skyldes at hun holder seg for lenge og ikke "gidder" gå på potta. Men det skal selvfølgelig sjekkes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.