Gå til innhold

Hel vinterdress for 1.-klassinger?

Gjest Førsteklassemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min 4. klassing har fremdeles hel vinterdress hun... Men fra hun begynte i 1. klasse har jeg kjøpt dem veldig billige på Coop eller ICA, og det har holdt i lange baner. Hun har todelt vinterdress også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. Antakelig går det greit med hel dress, men snakk med h*n det gjelder før du kjøper noe. Vanskelig å si om du nå skal kjøpe den siste hele dressen eller den første todelte ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Førsteklassemamma

Takk for mange gode svar. Hadde tenkt å kjøpe en dress han kunne ha et par år, men da spørs det hvor pop det blir med hel dress i 2. klasse. Vi får se hva som ellers fins og tenke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa går i 5. klasse. Ho er begge deler. Hel dress for hele dager ute (akedager, slalom osv.) Den hele dressen er også vanntett. (HellyTec) Todelt dress på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skjal kjøpe nytt, så hadde jeg gått for todelt.

Jenta mi går i andre klasse nå, og fikk ny todelt i fjor. Ser på bildene fra turer de var på da at det var mange som hadde hele dresser også, men ser at jo eldre de blir jo mer aktuelt er det med todelt. Så ny hel dress for så stort barn hadde jeg ikke kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Gutten min ønsket todelt i fjor da han gikk i andre klasse. Den store fordelen med todelt er jo at du kler på deg på et halvt minutt.

Skulle ikke forundre meg om han ønsker todelt også i år, men vi får vente å se. Vet ennå ikke om vi har noe fra i fjor som passer eller hva han synes om saken (evt. hva han vil synes i løpet av vinteren... dumt med feilinnkjøp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annlovinda

Sønnen min brukte hel dress både i første og andre klasse. Men på slutten av vinteren i fjor, når han gikk i 2 klasse, ga han klar beskjed om at neste år ville han ha 2. delt dress.

Så i år har vi for 1. gang kjøpt to-delt dress.

Og det var flere andre i klassen som brukte hel dress i 2. klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...