Gjest Førsteklassemamma Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bruker førsteklassinger hele dresser, eller er det for barnslig? Må vite før jeg kjøper ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Min 4. klassing har fremdeles hel vinterdress hun... Men fra hun begynte i 1. klasse har jeg kjøpt dem veldig billige på Coop eller ICA, og det har holdt i lange baner. Hun har todelt vinterdress også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sfo arbeider Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Både og hos oss 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Sønnen min nekta å bruke i hele fjor, lurt å sjekke med hva som er vanlig på skolen. Ga bort en ubrukt dress vi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vår 1. klassing kommer definitivt til å ha hel vinterdress, for 3. klassingen ser det ut til at det blir todelt dress. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Min 1. klassing ønsket seg hel dress. Siden han bare har talmodighet til å ta på seg ett plagg, er det like greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Tja. Antakelig går det greit med hel dress, men snakk med h*n det gjelder før du kjøper noe. Vanskelig å si om du nå skal kjøpe den siste hele dressen eller den første todelte ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Poden her hadde vel hel dress ut fjerde trinn tror jeg, Snuppemor ville ha todelt fra tredje trinn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jentene mine hadde hele dresser i 1.klasse. De var flere som hadde det da. Men fra 2. klasse ble det to-delte dresser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Førsteklassemamma Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Takk for mange gode svar. Hadde tenkt å kjøpe en dress han kunne ha et par år, men da spørs det hvor pop det blir med hel dress i 2. klasse. Vi får se hva som ellers fins og tenke litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Snuppa går i 5. klasse. Ho er begge deler. Hel dress for hele dager ute (akedager, slalom osv.) Den hele dressen er også vanntett. (HellyTec) Todelt dress på skolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvis du skjal kjøpe nytt, så hadde jeg gått for todelt. Jenta mi går i andre klasse nå, og fikk ny todelt i fjor. Ser på bildene fra turer de var på da at det var mange som hadde hele dresser også, men ser at jo eldre de blir jo mer aktuelt er det med todelt. Så ny hel dress for så stort barn hadde jeg ikke kjøpt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gutten min ønsket todelt i fjor da han gikk i andre klasse. Den store fordelen med todelt er jo at du kler på deg på et halvt minutt. Skulle ikke forundre meg om han ønsker todelt også i år, men vi får vente å se. Vet ennå ikke om vi har noe fra i fjor som passer eller hva han synes om saken (evt. hva han vil synes i løpet av vinteren... dumt med feilinnkjøp). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sønnen min brukte hel dress både i første og andre klasse. Men på slutten av vinteren i fjor, når han gikk i 2 klasse, ga han klar beskjed om at neste år ville han ha 2. delt dress. Så i år har vi for 1. gang kjøpt to-delt dress. Og det var flere andre i klassen som brukte hel dress i 2. klasse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.