Gjest Missan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 ''Vi betaler over tjue kroner for ett brød, og nitten kroner for halvannen liter lettmelk. Bind koster nesten tretti kroner pr pakke, og jeg bruker tre pakker i måneden og en pakke truseinnlegg. Sist jeg kjøpte sjampo og balsam betalte jeg over tre hundre kroner. En flaske med Dove dusjsåpe koster mellom førti og femti kroner. En firepakk med dove håndsåper koster enogførti kroner.'' Brød kan du kjøpe på Prix for 6 kr. OB er billigere enn bind, sjampo og balsam betaler jeg 60 kr for, og man _må_ ikke vaske seg med Dove..... "Brød kan du kjøpe på Prix for 6 kr. OB er billigere enn bind, sjampo og balsam betaler jeg 60 kr for, og man _må_ ikke vaske seg med Dove...." Brød til seks kr pr stk, greier jeg ikke å spise, det smaker som sagflis. OB kan jeg ikke bruke. Sjampo og balsam til seksti kroner gjør håret mitt sprøtt, tørt og tynt. Vi har sensibel hud og må derfor bruke Dove såpe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg synes at det er noen snaue priser du har satt på tingene. Vi betaler over tjue kroner for ett brød, og nitten kroner for halvannen liter lettmelk. Bind koster nesten tretti kroner pr pakke, og jeg bruker tre pakker i måneden og en pakke truseinnlegg. Sist jeg kjøpte sjampo og balsam betalte jeg over tre hundre kroner. En flaske med Dove dusjsåpe koster mellom førti og femti kroner. En firepakk med dove håndsåper koster enogførti kroner. En pakke med seks egg koster tjueto kroner. Jeg tror at du må justere litt på prisene i budsjettet ditt. Du får 18 egg til 29 kr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Du får 18 egg til 29 kr Jeg så prisen på den siste kvitteringen fra Coop Obs! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 "Brød kan du kjøpe på Prix for 6 kr. OB er billigere enn bind, sjampo og balsam betaler jeg 60 kr for, og man _må_ ikke vaske seg med Dove...." Brød til seks kr pr stk, greier jeg ikke å spise, det smaker som sagflis. OB kan jeg ikke bruke. Sjampo og balsam til seksti kroner gjør håret mitt sprøtt, tørt og tynt. Vi har sensibel hud og må derfor bruke Dove såpe. Man har alle unnskyldninger for ikke å leve billigere:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er bensinen virkerlig billigere på søndager? Mandag morgen er den billigst ) Men også lange køer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg så prisen på den siste kvitteringen fra Coop Obs! Men det går an å velge billigere. F.eks first price 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Man har alle unnskyldninger for ikke å leve billigere:( Vi bruker mye mindre til husholdning enn trådstarter. Vi bruker syv tusen kroner pr måned til tre voksne personer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Men det går an å velge billigere. F.eks first price Det var tilbud på HH allværsjakke til sønnen hos Coop Obs! Derfor handlet vi egg der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det var tilbud på HH allværsjakke til sønnen hos Coop Obs! Derfor handlet vi egg der. Men du sier at trådstarter må oppjustere prisene sine. Og det må hun jo slettes ikke. Det er du selv som velger å ikke kjøpe det billigste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vi bruker mye mindre til husholdning enn trådstarter. Vi bruker syv tusen kroner pr måned til tre voksne personer. Kunne aldri falle meg inn å klage på deres budsjett! Men det var du som sutret over høye priser, så da foreslo jeg rimeligere alternativer, og du er allergisk mot samtlige..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 ''Vi betaler over tjue kroner for ett brød, og nitten kroner for halvannen liter lettmelk. Bind koster nesten tretti kroner pr pakke, og jeg bruker tre pakker i måneden og en pakke truseinnlegg. Sist jeg kjøpte sjampo og balsam betalte jeg over tre hundre kroner. En flaske med Dove dusjsåpe koster mellom førti og femti kroner. En firepakk med dove håndsåper koster enogførti kroner.'' Brød kan du kjøpe på Prix for 6 kr. OB er billigere enn bind, sjampo og balsam betaler jeg 60 kr for, og man _må_ ikke vaske seg med Dove..... De brødene til 6,- er mye mindre grove, og da metter mer. Ob kan ikke jeg bruke - så da blir det bind. Og de billige bindene kan du få gratis av meg. Mensen er ikke behagelig i utganspunktet, så derfor bruker jeg iallefall bind som er mest mulig behagelige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Men du sier at trådstarter må oppjustere prisene sine. Og det må hun jo slettes ikke. Det er du selv som velger å ikke kjøpe det billigste. Der har du et poeng. Men alltid å spise det rimeligste av alt, blir kjedelig i lengden. Vi kjøper ikke alltid rimeligste sorten, allikevel bruker vi mindre til husholdning enn trådstarter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kunne aldri falle meg inn å klage på deres budsjett! Men det var du som sutret over høye priser, så da foreslo jeg rimeligere alternativer, og du er allergisk mot samtlige..... Nei, da missforsto du innlegget mitt, jeg sutret ikke over høye priser, jeg påpekte at trådstarter opererte med for lave priser i forhold til det vi betaler for husholdningsvarene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nei, da missforsto du innlegget mitt, jeg sutret ikke over høye priser, jeg påpekte at trådstarter opererte med for lave priser i forhold til det vi betaler for husholdningsvarene. Ja, men det blir jo ikke reelt for en familie som lever på lavkostnad...De har ikke valg om hvilken sjampo de skal kjøpe eller om brødet er slikt eller slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ja, men det blir jo ikke reelt for en familie som lever på lavkostnad...De har ikke valg om hvilken sjampo de skal kjøpe eller om brødet er slikt eller slikt. Jeg tror at du har glemt hva trådstarter sa i det første innlegget sitt. Familien er ikke helt nødt til å leve på et lavkostnadsbudsjett, de har penger, men hun vil gjerne spare, slik at hun kan kjøpe hund til mannen sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 De brødene til 6,- er mye mindre grove, og da metter mer. Ob kan ikke jeg bruke - så da blir det bind. Og de billige bindene kan du få gratis av meg. Mensen er ikke behagelig i utganspunktet, så derfor bruker jeg iallefall bind som er mest mulig behagelige. Kritiserer ingen for hva de bruker! Men da nytter det ikke å klage over høye priser på varene. Tror du en kvinne i Kongo kan velge mellom bind eller OB? Hun må sannsynligvis lage sine egne bind, enten hun tåler dem eller ikke... Jeg blir forbannet over hvor egoistiske vi er! Min hud tåler ikke ditt eller datt, for 70 år siden måtte de strikke sine egne bind av grovt ullgarn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg tror at du har glemt hva trådstarter sa i det første innlegget sitt. Familien er ikke helt nødt til å leve på et lavkostnadsbudsjett, de har penger, men hun vil gjerne spare, slik at hun kan kjøpe hund til mannen sin. Har skjønt den;) De har et vanvittig forbruk, om ingen av den røyker da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Der har du et poeng. Men alltid å spise det rimeligste av alt, blir kjedelig i lengden. Vi kjøper ikke alltid rimeligste sorten, allikevel bruker vi mindre til husholdning enn trådstarter. Men dere er jo færre også. Tror ikke du smaker forskjell på billigste og dyreste egg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Men dere er jo færre også. Tror ikke du smaker forskjell på billigste og dyreste egg. Jo, faktisk gjør jeg det, og jeg ser forskjell også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jo, faktisk gjør jeg det, og jeg ser forskjell også. Og det er så problematisk at man ikke kan spise det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.