jubalong70 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 På vei hjem fra barnedans i dag, satt minstemann (som blir 4 om noen dager) og filosoferte litt over den kommene kveldsmaten. "Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha til kveldsmat, jeg" "Nei vel" svarer jeg,"du får tenke litt på det da." "Egentlig tror jeg ikke det er så lurt å spise." "Hvorfor ikke det?" spør den alltid nysgjerrige moren hans. "Fordi jeg hikker, og da tror jeg maten bare kommer til å sprette ut av munnen igjen." Jeg klarte ikke å la være å le 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 De kan da tenke ut de smarteste ting;) Så skjønne og uskyldige... Min mellomste sønn, var i en periode veldig godtroende (4-5 år), en dag spurte han hva vi skulle ha til middag, kjøttkaker, sa jeg, men i dag har vi ikke råd til saus... Gjett hvem som gikk rundt og sa at vi ikke hadde råd til saus;))) Trodde jeg skulle dødd av latter, da naboene gjenfortalte det til meg;))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 De kan da tenke ut de smarteste ting;) Så skjønne og uskyldige... Min mellomste sønn, var i en periode veldig godtroende (4-5 år), en dag spurte han hva vi skulle ha til middag, kjøttkaker, sa jeg, men i dag har vi ikke råd til saus... Gjett hvem som gikk rundt og sa at vi ikke hadde råd til saus;))) Trodde jeg skulle dødd av latter, da naboene gjenfortalte det til meg;))) Hi, hi - herlig, ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 hehehe :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hehe, skjønn kommentar ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Store gutten min Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 he,he Gutten min er 7 år og kom fra håndball trening i går og løftet opp t skjorten og viste meg maven og sa: har jeg sex pack? Jeg måtte le og sa nei det har du ikke men kansje du får six pack snart siden du er så flink til å trene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 he,he Gutten min er 7 år og kom fra håndball trening i går og løftet opp t skjorten og viste meg maven og sa: har jeg sex pack? Jeg måtte le og sa nei det har du ikke men kansje du får six pack snart siden du er så flink til å trene He, he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.