Gå til innhold

Fra barnemunn.

jubalong70

Anbefalte innlegg

På vei hjem fra barnedans i dag, satt minstemann (som blir 4 om noen dager) og filosoferte litt over den kommene kveldsmaten.

"Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha til kveldsmat, jeg"

"Nei vel" svarer jeg,"du får tenke litt på det da."

"Egentlig tror jeg ikke det er så lurt å spise."

"Hvorfor ikke det?" spør den alltid nysgjerrige moren hans.

"Fordi jeg hikker, og da tror jeg maten bare kommer til å sprette ut av munnen igjen."

Jeg klarte ikke å la være å le :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

De kan da tenke ut de smarteste ting;) Så skjønne og uskyldige...

Min mellomste sønn, var i en periode veldig godtroende (4-5 år), en dag spurte han hva vi skulle ha til middag, kjøttkaker, sa jeg, men i dag har vi ikke råd til saus...

Gjett hvem som gikk rundt og sa at vi ikke hadde råd til saus;))) Trodde jeg skulle dødd av latter, da naboene gjenfortalte det til meg;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan da tenke ut de smarteste ting;) Så skjønne og uskyldige...

Min mellomste sønn, var i en periode veldig godtroende (4-5 år), en dag spurte han hva vi skulle ha til middag, kjøttkaker, sa jeg, men i dag har vi ikke råd til saus...

Gjett hvem som gikk rundt og sa at vi ikke hadde råd til saus;))) Trodde jeg skulle dødd av latter, da naboene gjenfortalte det til meg;)))

Hi, hi - herlig, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Store gutten min

he,he

Gutten min er 7 år og kom fra håndball trening i går og løftet opp t skjorten og viste meg maven og sa: har jeg sex pack?

Jeg måtte le og sa nei det har du ikke men kansje du får six pack snart siden du er så flink til å trene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he,he

Gutten min er 7 år og kom fra håndball trening i går og løftet opp t skjorten og viste meg maven og sa: har jeg sex pack?

Jeg måtte le og sa nei det har du ikke men kansje du får six pack snart siden du er så flink til å trene

He, he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...