Gå til innhold

Noen som har barn som trener svømming

Gjest Svømmemamma

Anbefalte innlegg

Gjest Svømmemamma

Jeg har en jente på 10 år som trener svømming. Hun har nå trening tre ganger per uke. Vi holder litt igjen og hun trener ofte kun to ganger per uke. Egentlig forventes det at hun trener tre ganger. Snart kommer hun opp på neste nivå og da er det trening fem ganger per uke. Hun er veldig glad i å svømme, men synes nok at tre ganger per uke kan være litt mye da det blir lite tid til andre ting. Jeg er også redd for at nå satser hun alt på svømming, plutselig går hun lei pga mye trening og da har hun ingen aktiviteter igjen siden hun nå ikke har tid til så mye mer.

Hvordan gjør dere andre svømmeforeldre det? Hvor mye trener barna og har de tid til andre aktiviteter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, det var voldsomt mye trening for så små!

Vi har ingen svømmere i familien selv, men jeg var da jeg var yngre.

Da jeg trente her i Norge var det trening 2 ganger i uka.

Da jeg trente i USA var det trening hver dag, men det var i forbindelse med skoledagen - og da var jeg jo også 16-17 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...