Gjest Svømmemamma Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg har en jente på 10 år som trener svømming. Hun har nå trening tre ganger per uke. Vi holder litt igjen og hun trener ofte kun to ganger per uke. Egentlig forventes det at hun trener tre ganger. Snart kommer hun opp på neste nivå og da er det trening fem ganger per uke. Hun er veldig glad i å svømme, men synes nok at tre ganger per uke kan være litt mye da det blir lite tid til andre ting. Jeg er også redd for at nå satser hun alt på svømming, plutselig går hun lei pga mye trening og da har hun ingen aktiviteter igjen siden hun nå ikke har tid til så mye mer. Hvordan gjør dere andre svømmeforeldre det? Hvor mye trener barna og har de tid til andre aktiviteter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Oj, det var voldsomt mye trening for så små! Vi har ingen svømmere i familien selv, men jeg var da jeg var yngre. Da jeg trente her i Norge var det trening 2 ganger i uka. Da jeg trente i USA var det trening hver dag, men det var i forbindelse med skoledagen - og da var jeg jo også 16-17 år gammel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.