Gjest prust Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 For 2-3 måneder siden mistet en av ungene en tyggis i badekaret da de badet. Denne tyggisen går ikke bort!!!! Jeg har skrapt, brukt klut, brukt JIF, brukt mikrofiberklut osv. Men det er to store gråe flekker med inngnurt tyggis som ikke vil forsvinne.... Noen gode råd? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Negllakkfjerner! Er det sant????!!!! Det har jeg ikke prøvd :-) Skal badekaret være tørt når jeg bruker neglelakkfjerner? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Er det sant????!!!! Det har jeg ikke prøvd :-) Skal badekaret være tørt når jeg bruker neglelakkfjerner? Tror tørt gir best resultat;) 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Er det sant????!!!! Det har jeg ikke prøvd :-) Skal badekaret være tørt når jeg bruker neglelakkfjerner? Tror du badekaret overlever neglelakkfjerner, da? Vet ikke om jeg hadde turt å prøve det, gitt... 0 Siter
Gjest tittenteiar Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Biltema selger noe som heter label off. Eventuelt prøve plasterfjerner fra apoteket. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Tror du badekaret overlever neglelakkfjerner, da? Vet ikke om jeg hadde turt å prøve det, gitt... Mitt badekar overlevde;) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Biltema selger noe som heter label off. Eventuelt prøve plasterfjerner fra apoteket. Ja, plasterfjerner var lurt! Kanskje prøve det før neglelakkfjerner? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Ja, plasterfjerner var lurt! Kanskje prøve det før neglelakkfjerner? Jeg fikk hårfarge på badeinnredningen min for noen år siden. Ikke helt det sammen, men. Jeg blandet litt Jiff og neglelakkfjerner. Det funket fint. :0) 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Tror du badekaret overlever neglelakkfjerner, da? Vet ikke om jeg hadde turt å prøve det, gitt... Vi bruker det på neglene våre da! Da burde virkelig et badekar tåle det. Det forundrer meg stadig at folk er så forsiktige med hva de smører på biler og andre eiendeler, mens de smører kropen sin inn med alskens skumle saker, helt uten tanke for at huden suger i seg alt sammen. En lakk er vel iallefall forholdsvis hard og 'usugende'. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Vi bruker det på neglene våre da! Da burde virkelig et badekar tåle det. Det forundrer meg stadig at folk er så forsiktige med hva de smører på biler og andre eiendeler, mens de smører kropen sin inn med alskens skumle saker, helt uten tanke for at huden suger i seg alt sammen. En lakk er vel iallefall forholdsvis hard og 'usugende'. Ja, men når den klarer å fjerne neglelakk er det vel ikke helt utenkelig at det skal klare å gjøre noe med lakken på et badekar? 0 Siter
Platina Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Tennveske kan funke. Det tar iallefall skiklister. 0 Siter
Platina Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Ja, men når den klarer å fjerne neglelakk er det vel ikke helt utenkelig at det skal klare å gjøre noe med lakken på et badekar? Badekarlakk er nok mer herdet enn neglelakk. Den blir ikke skadet av neglelakkfjerner. 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Ja, men når den klarer å fjerne neglelakk er det vel ikke helt utenkelig at det skal klare å gjøre noe med lakken på et badekar? Lakken på neglene slites jo av ved daglig slitasje, det gjør ikke emaljelakken i badekaret, så det er nok litt sterkere saker der får en tro. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Lakken på neglene slites jo av ved daglig slitasje, det gjør ikke emaljelakken i badekaret, så det er nok litt sterkere saker der får en tro. Jada. Jeg krangler ikke på det, altså. Skjønte det første gang hidi sa det til meg. 0 Siter
morsan Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Badekarlakk er nok mer herdet enn neglelakk. Den blir ikke skadet av neglelakkfjerner. ''Badekarlakk er nok mer herdet enn neglelakk.'' Hele poenget er vel at badekaret ikke er _lakket_, men emaljert, som vel er en slags smelteprosess, ehvis jeg ikke husker helt feil? 0 Siter
Platina Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 ''Badekarlakk er nok mer herdet enn neglelakk.'' Hele poenget er vel at badekaret ikke er _lakket_, men emaljert, som vel er en slags smelteprosess, ehvis jeg ikke husker helt feil? Ja, jeg tenkte på det etter at jeg hadde postet det forrige innlegget, men orket ikke rette meg selv. Uansett - det tåler sterke saker. 0 Siter
morsan Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Ja, jeg tenkte på det etter at jeg hadde postet det forrige innlegget, men orket ikke rette meg selv. Uansett - det tåler sterke saker. Ja, det skulle jeg tro:-) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg hadde ett eller annet klister på en rute som jeg ikke fikk vekk. Ikke engang neglelakkfjerner tok det. Til slutt endte jeg opp med ett barberblad og rett og slett skar det vekk. Risken er jo at lager riper i emaljen da. Men det gikk iallefall fint med ruta, ingen riper der. 0 Siter
Gjest tyggetygger Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Har du prøvd tannkrem? Det var effektivt for å få bort tyggis fra brilleglass i alle fall 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.