Gå til innhold

Tyggis i badekaret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du prøvd tannkrem? Det var effektivt for å få bort tyggis fra brilleglass i alle fall

Det var jo veldig enkelt råd da! Tror jeg prøver det først :-)

Gjest tyggetygger
Skrevet

Det må da være flere enn meg som er nysgjerrig nå? Ble du kvitt tyggisen, og i tilfelle hvordan? :)

Skrevet

Det må da være flere enn meg som er nysgjerrig nå? Ble du kvitt tyggisen, og i tilfelle hvordan? :)

Har bare prøvd tannkrem. Det virket ikke :-(

Skal teste de andre rådene også.

Skrevet

Takk for mange gode tips! Jeg prøvde først tannkrem - det virket ikke. Så i går fant jeg en liten skvett med plasterfjerner - tok det på litt dopapir, tørket over - og vips var tyggisen borte :-)

Og badekaret er igjen hvitt!

Takk takk!

Skrevet

Takk for mange gode tips! Jeg prøvde først tannkrem - det virket ikke. Så i går fant jeg en liten skvett med plasterfjerner - tok det på litt dopapir, tørket over - og vips var tyggisen borte :-)

Takk takk!

Plasterfjerner er mirakelvann ;-)

Skrevet

Biltema selger noe som heter label off. Eventuelt prøve plasterfjerner fra apoteket.

Plasterfjerner virket!

Gjest tyggetygger
Skrevet

Takk takk!

Så flott :)

Tankrem fungerte utmerket på brilleglass da vi var små, men tyggisen hadd nok sjlden sitti der så lenge da :)

Genialt at plasterfjerner virker. Det var jo i grunn litt logisk også :)

Skrevet

Så flott :)

Tankrem fungerte utmerket på brilleglass da vi var små, men tyggisen hadd nok sjlden sitti der så lenge da :)

Genialt at plasterfjerner virker. Det var jo i grunn litt logisk også :)

Nei - det hadde tatt seg ut om du hadde gått rundt med tyggis på brilleglassene i 3 måneder :-DDDDD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...