Gjest prust Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Har du prøvd tannkrem? Det var effektivt for å få bort tyggis fra brilleglass i alle fall Det var jo veldig enkelt råd da! Tror jeg prøver det først :-) 0 Siter
Gjest tyggetygger Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Det må da være flere enn meg som er nysgjerrig nå? Ble du kvitt tyggisen, og i tilfelle hvordan? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Det må da være flere enn meg som er nysgjerrig nå? Ble du kvitt tyggisen, og i tilfelle hvordan? Har bare prøvd tannkrem. Det virket ikke :-( Skal teste de andre rådene også. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Det må da være flere enn meg som er nysgjerrig nå? Ble du kvitt tyggisen, og i tilfelle hvordan? Takk for mange gode tips! Jeg prøvde først tannkrem - det virket ikke. Så i går fant jeg en liten skvett med plasterfjerner - tok det på litt dopapir, tørket over - og vips var tyggisen borte :-) Og badekaret er igjen hvitt! Takk takk! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Takk for mange gode tips! Jeg prøvde først tannkrem - det virket ikke. Så i går fant jeg en liten skvett med plasterfjerner - tok det på litt dopapir, tørket over - og vips var tyggisen borte :-) Og badekaret er igjen hvitt! Takk takk! Plasterfjerner er mirakelvann ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Biltema selger noe som heter label off. Eventuelt prøve plasterfjerner fra apoteket. Plasterfjerner virket! 0 Siter
Gjest tyggetygger Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Takk for mange gode tips! Jeg prøvde først tannkrem - det virket ikke. Så i går fant jeg en liten skvett med plasterfjerner - tok det på litt dopapir, tørket over - og vips var tyggisen borte :-) Og badekaret er igjen hvitt! Takk takk! Så flott Tankrem fungerte utmerket på brilleglass da vi var små, men tyggisen hadd nok sjlden sitti der så lenge da Genialt at plasterfjerner virker. Det var jo i grunn litt logisk også 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Så flott Tankrem fungerte utmerket på brilleglass da vi var små, men tyggisen hadd nok sjlden sitti der så lenge da Genialt at plasterfjerner virker. Det var jo i grunn litt logisk også Nei - det hadde tatt seg ut om du hadde gått rundt med tyggis på brilleglassene i 3 måneder :-DDDDD 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.