Gjest Ine2 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Min datter har hatt flere hovene lymfekjertler på halsen venstre side, helt opp mot bak øret, siden påske. De har blitt større nå. Hun har hovene mandler. Hun sier at hun føler hun må kremte når hun tenker på halsen. (Hun er åtte år). Vi var et par ganger hos primærlegen på grunn av dette. Det ble tatt noen blodprøver i forhold til allergi, uten treff. Hun har ikke feber eller hoste eller andre infeksjonstegn. Hun er litt rød på det hvite i øynene. Hun sier at hun rett som det er har hodepine. Primærlegen mente det var overaktive lymfekjertler, tror jeg hun sa. Vi forsøkte allergi medisin, uten effekt. Jeg blir bekymret ettersom det har vært så langvarig. Er det vanlig hos barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MedicNerd Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg ville bedt om henvisning til ønh spesialist eller noe slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.