Gå til innhold

God mor i dag?!

MHC

Anbefalte innlegg

Hentet 5- åringen i barnehagen og hun var ikke ferdig med noe hun skulle lage. Førskolelæreren sa at hun kunne gjøre ferdig i morgen, for mamma hadde sikkert ikke tid til å stå i garderoben å vente. Hvorpå min kjære datter svarte: "Jo, min mamma har alltid tid!"

Åhhh- det varmet mitt stressede morshjerte. Synes vi alltid skynder på barna, rekke det ene pg rekke det andre. men hos lillefrøkna er je en mamma som har tid!!!!! I natt skal jeg sove godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig fem-åring. Og du. Må være deilig å vite at selv om du er stressa, føler du haster fra det ene til det andre, så tror femåringen at du alltid har god tid. Det tror jeg er noe av det beste barn kan ha, foreldre med tid.

Antar du ventet i garderoben?

:- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...