Gå til innhold

Gullkorn fra 7 1/2 åringen i dag... *knis*

Gjest - Ingoen -

Anbefalte innlegg

Gjest - Ingoen -

Har en litt finspist jente som sliter litt med apetitten, spesielt om morgenen.

I dag skulle klassen på fjelltur, og jeg ville lage en litt ekstra god niste. Spør henne hva hun vil ha, hvor hun svarer:

" Jeg vet ikke helt...men jeg trenger en...en oppmuntrende skive, liksom! "

Jeg må legge til at turen er litt lang for små føtter ..hihi!

For en god jente jeg har !

Ha en fin dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest - Ingoen -

Hehehe.

Hva fikk hun da?

Klarte du å lage en oppmuntrnde skive? ;-)

Ja, faktisk!

Fikk en skråskjært skive med ost, skinke, tomat og agurk. Alt sammen fint holdt sammen av sånne fargerike "sverd".

Så fikk hun en renset gulrot, fint innpakket i plastfolie, og et par ruter sjokolade. På toppen la jeg en gul lapp der det sto: "Kos deg på turen i dag, snuppa mi!"

Laget isvann i en flaske og litt solbærtoddy i termosen. Hun kom hjem glad og fornøyd nå for litt siden, og hadde hatt en strålende tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolberta

Ja, faktisk!

Fikk en skråskjært skive med ost, skinke, tomat og agurk. Alt sammen fint holdt sammen av sånne fargerike "sverd".

Så fikk hun en renset gulrot, fint innpakket i plastfolie, og et par ruter sjokolade. På toppen la jeg en gul lapp der det sto: "Kos deg på turen i dag, snuppa mi!"

Laget isvann i en flaske og litt solbærtoddy i termosen. Hun kom hjem glad og fornøyd nå for litt siden, og hadde hatt en strålende tur!

åååå, så koselig.*s*

Dere høres ut som et skikkelig radarpar :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Ingoen -

åååå, så koselig.*s*

Dere høres ut som et skikkelig radarpar :))

Takk! Ja, vi er faktisk et radarpar!

Fikk henne da både jeg og mannen var 20 år, og hadde henne i hele 5 år alene før lillebror kom til verden. Du verden hvor mye moro vi har hatt opp igjennom!

I tillegg studerte både jeg og mannen, begynte på 4 års høyskole da hun var 1 år. Da hadde vi henne 15 timer hos dagmamma pr uke, pga vi hadde en studiedag hver pr uke. Skikelig gode minner fra studietiden med ett barn! Vi hadde så utrolig mye god familietid sammen... *sukke og mimre*

Jammen raser tiden avgårde, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Ja, faktisk!

Å... en slik mamma er akkurat sånn man ønsker seg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...