Gjest Noen innredningseksperter her? Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Har en leilighet som vi skal møblere. Stue og kjøkken i ett. Kjøkkenet er i ganske mørk valnøtt (ikke akkurat mitt førstevalg). Gulvet er eik parkett og veggene er hvite. (Eggehvit). Kan vi velge eik spisebord, skjenk osv eller bør det være valnøtt? Hva med farge på sofa - ser vel for meg en beige eller svart/koksgrå. Beige teppe? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Velg det du selv liker og synes er pent. ) Det er jo du som skal bo der, ikke noen av oss. 0 Siter
Gjest Noen innredningseksperter her? Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Velg det du selv liker og synes er pent. ) Det er jo du som skal bo der, ikke noen av oss. Vel leiligheten skal også leies ut da - og jeg har jo lyst til at den skal være "helhetlig" innredet med møbler og farger som står i stil... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.