Gjest prust Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vi hadde en ukes ferie i begynnelsen av september, derfor ble det jobbeuke nå i høstferien, og ungene har vært på fotballskole/sfo/barnehage denne uka. Men i dag tok jeg meg fri, og hadde en deilig fridag sammen med ungene :-) Vi sov lenge og hadde sein frokost. I 12-tida kjørte vi ut til min far, som bor ved sjøen, og det var så deilig i sola :-) Ungene tuslet i vannkanten og fant skjell og snegler og fine stein, vi drakk kaffe og spiste vafler på brygga sammen med slektninger, sjøen lå blikk stille og sola varmet skikkelig! I hagen var det masse plommer, og min far hadde fått årets første hummer - og det var skikkelig sein-sommerstemning. Etterpå dro vi i svømmehallen, og var i bassenget i 2 timer. Moro å se hvor trygge de er blitt i vannet, selv om de to minste mangler litt på teknikk når det gjelder svømmingen. HUn minste er skikkelig ivrig på å lære det, og trente masse. Hun mellomste vil helst leke, men hun trente nå litt hun og :-) Så dro vi til min mor, som hadde invitert oss på middag, og der var vi helt til kvelden. En deilig dag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det hørtes ut som en kjempe deilig dag ja. Så koslig. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hørtes helt fantastisk ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Så herlig! En fantastisk dag for alle :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.