Gå til innhold

Tran

Gjest sunn og god :)

Anbefalte innlegg

Gjest sunn og god :)

Ser en overskrift her ang. å gi tran....

Selv må jeg bare si at både min datter og jeg elsker tran.

Jeg prøvde gi tran da hun var 4 uker (eller var d mnd) hehe, husker ikke helt når d er anbefalt, var kanskje 4? Men følte d ble så mye søl, så ga opp etter en uke og ga d-vitamindråper. Men begynte igjen med tran da hun ble ett år - trodde kanskje hun ikke kom til å like det, men neida, hun elsket det og ville ha mer... nesten som katta jeg hadde før :D Husker jeg selv også elsket tran da jeg var liten, både den med mintsmak og den uten.... Vi er sikkert veldig rare :D

Og hun elsker fiskepålegg, både laks og makrell i tomat... og kaviar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

ja fysj hehe, mannen min har sett hvilke skråtter de leverer til tranfabrikken og liker ikke tran pga d, men det er renset fiskeolje da og helt trygt.

Men pga datteren min elsker fiskepålegg så kan det vel hende hun får i seg nok om hun spiser et par skiver med makrell i tomat eller laks om dagen? eller hvor mye skal til? Det er nemlig ikke hver dag vi husker å gi tran... i en travel hverdag, og jeg føler meg som verdens dårligste mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fysj hehe, mannen min har sett hvilke skråtter de leverer til tranfabrikken og liker ikke tran pga d, men det er renset fiskeolje da og helt trygt.

Men pga datteren min elsker fiskepålegg så kan det vel hende hun får i seg nok om hun spiser et par skiver med makrell i tomat eller laks om dagen? eller hvor mye skal til? Det er nemlig ikke hver dag vi husker å gi tran... i en travel hverdag, og jeg føler meg som verdens dårligste mor.

''Det er nemlig ikke hver dag vi husker å gi tran... i en travel hverdag, og jeg føler meg som verdens dårligste mor.''

Du tuller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Hehe :-)

Min mor er også glad i tran, noe jeg aldri har forstått... da det kom trankapsler valgte jeg disse, mens nå går det i Omega 3-kapsler for min del.

Trodde ike det var mulig da det voste seg at mitt eldste barn også elsker tran, han ber alltid om "bare litt til". Lillesøster er like grei, men jeg mistenker at det har mest å gjør med storebrors innstilling. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...