morsan Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 ...og noen kroner til overs? Da kan kanskje dette være noe? :-) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19271008 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hehe hva hadde det siste bildet med saken å gjøre?? Jeg ville aldri aldri kjøpt den sengen selv, men den var jo litt artig for de som virkerlig er enthusiaster. Når det er sagt kan jeg aldri tenke meg at selger får nesten 17000kr for den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hehe hva hadde det siste bildet med saken å gjøre?? Jeg ville aldri aldri kjøpt den sengen selv, men den var jo litt artig for de som virkerlig er enthusiaster. Når det er sagt kan jeg aldri tenke meg at selger får nesten 17000kr for den. Nei, det var voldsomt mye penger, selv om det jo er en kul seng. Det siste bildet viser nok den reolen i sabeltann-stil som også følger med, ref annonseteksten. Det er jo bare en reol av enkleste sort malt i glorete farger, så den kan umulig være prisdrivende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei, det var voldsomt mye penger, selv om det jo er en kul seng. Det siste bildet viser nok den reolen i sabeltann-stil som også følger med, ref annonseteksten. Det er jo bare en reol av enkleste sort malt i glorete farger, så den kan umulig være prisdrivende. Hmm reol - er det det hyllestativet? Ser ikke ut som det er noe spesielt med den annet enn at den er rød. Og selger kunne kanskje ryddet vekk alt rotet på den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hmm reol - er det det hyllestativet? Ser ikke ut som det er noe spesielt med den annet enn at den er rød. Og selger kunne kanskje ryddet vekk alt rotet på den? Ja, det er et ikke uvanlig problem på finn at folk ikke rydder bort rot før de tar bilder;-) Ser ut som om hylla har røde ben, svarte hylleplater med gullfarget kant. En hylle man skal være glad om noen gidder å hente og kjøre bort uten at du må betale for jobben;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Seng? Ser mer ut som en slede.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den hadde vært noe for poden min ja! Han løper rundt i sabeltann drakta hele dagen og synger og fekter med sverdet, hehe.. men det var da en fryktelig dyr seng? Kan heller be snekker´n min lage en sjøl, for så ikke veldig avansert ut - for en håndtverker vel og merke.. Hehe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 *store øyne* Hvordan kan folk ha slike prangende "møbler" i hus? Sabeltann-perioden er heldigvis over for vår del ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den var fin, men hvor lenge har barnet en slik seng før den er for barnslig? Synes dessuten den var veldig prangende og dominerende. Koster _altfor mye_ for et møbel med kort varighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Å fytti svartsvingende meg, den hadde jeg ikke tatt i hus om jeg hadde fått betaling for det engang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, 4-åringen her i huset ville absolutt likt den 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest astann Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den var fin, men hvor lenge har barnet en slik seng før den er for barnslig? Synes dessuten den var veldig prangende og dominerende. Koster _altfor mye_ for et møbel med kort varighet. ''Den var fin, men hvor lenge har barnet en slik seng før den er for barnslig?'' Det tenkte jeg også. Jo mer de har dilla, jo mer er de lei når perioden først er over. Og det blir en dyr investering for en seng som er tøff et år eller høyst to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Den var fin, men hvor lenge har barnet en slik seng før den er for barnslig? Synes dessuten den var veldig prangende og dominerende. Koster _altfor mye_ for et møbel med kort varighet. Helt enig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.