Gå til innhold

Har du en Sabeltann-entusiast i huset?

morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe hva hadde det siste bildet med saken å gjøre??

Jeg ville aldri aldri kjøpt den sengen selv, men den var jo litt artig for de som virkerlig er enthusiaster. Når det er sagt kan jeg aldri tenke meg at selger får nesten 17000kr for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hva hadde det siste bildet med saken å gjøre??

Jeg ville aldri aldri kjøpt den sengen selv, men den var jo litt artig for de som virkerlig er enthusiaster. Når det er sagt kan jeg aldri tenke meg at selger får nesten 17000kr for den.

Nei, det var voldsomt mye penger, selv om det jo er en kul seng.

Det siste bildet viser nok den reolen i sabeltann-stil som også følger med, ref annonseteksten. Det er jo bare en reol av enkleste sort malt i glorete farger, så den kan umulig være prisdrivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var voldsomt mye penger, selv om det jo er en kul seng.

Det siste bildet viser nok den reolen i sabeltann-stil som også følger med, ref annonseteksten. Det er jo bare en reol av enkleste sort malt i glorete farger, så den kan umulig være prisdrivende.

Hmm reol - er det det hyllestativet? Ser ikke ut som det er noe spesielt med den annet enn at den er rød. Og selger kunne kanskje ryddet vekk alt rotet på den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm reol - er det det hyllestativet? Ser ikke ut som det er noe spesielt med den annet enn at den er rød. Og selger kunne kanskje ryddet vekk alt rotet på den? :)

Ja, det er et ikke uvanlig problem på finn at folk ikke rydder bort rot før de tar bilder;-)

Ser ut som om hylla har røde ben, svarte hylleplater med gullfarget kant. En hylle man skal være glad om noen gidder å hente og kjøre bort uten at du må betale for jobben;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hadde vært noe for poden min ja! Han løper rundt i sabeltann drakta hele dagen og synger og fekter med sverdet, hehe.. men det var da en fryktelig dyr seng? Kan heller be snekker´n min lage en sjøl, for så ikke veldig avansert ut - for en håndtverker vel og merke.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fin, men hvor lenge har barnet en slik seng før den er for barnslig? Synes dessuten den var veldig prangende og dominerende.

Koster _altfor mye_ for et møbel med kort varighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Den var fin, men hvor lenge har barnet en slik seng før den er for barnslig? Synes dessuten den var veldig prangende og dominerende.

''Den var fin, men hvor lenge har barnet en slik seng før den er for barnslig?''

Det tenkte jeg også. Jo mer de har dilla, jo mer er de lei når perioden først er over. Og det blir en dyr investering for en seng som er tøff et år eller høyst to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...